• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Jag uppväxt med kromosomfelet.. Och mamma fick jobba hårt för att få barn.. Känns ändå som ett misslyckande...jag hade med självklart gjort de för min man,,, han känner nog så med för mig.... Mobilen är med mig varje steg jag tar numera...

• simple82

Min man har aldrig lagt de på mig el som om han önskar annat utan bara tagit de för vad de är och nu gör vi detta och vi har oxå kommit varandra närmare... Är väll väntan som är jobbig och många som är gravida runt om nu.. Vet inte helt varför jag känner mig uppgiven.. Men kan va så med att ni är dom som lyssnar på mig och den sidan och förstår min oro och därför pratar jag mycket om den med er..

• simple82

Yrja träffar mina vänner mycket och försöker göra något varje dag att träffa folk.. Min man stöttar mig med.. :)

• simple82

Har ni gått el går på spe mvc el vanliga mvc? Behövde ni någon remiss till spe mvc? El ta proverna under sprutorna?

• simple82

Får ringa sjukhuset och fråga om jag behöver remiss för att få ta blodprovet och gör vul där då under sprutorna..

• simple82

Att inte veta om de tar 2 veckor el 6 månader till att de ringer, de är nig de jobbigaste...

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång