• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Fått start datum den 23/3 börjar jag spraya!!! :0D

• simple82

En fråga när man plussar på td med ivf vilken vecka räknas man vara i då är de 4 som vid vanligt?

Funderar med på dom där vaggisarna.. Och jobbet framför allt..

• simple82

Nu är hotellet bokat inför plocket och insättning... Eftersom vi har typ 50 mil och ska göra plock en fredag så stannar vi i Sthlm :) underbart!!

• simple82

De är pgd vi ska göra de blir plock på fredag den 25/4 och insättning tisdag den 30/4 el onsdag den 1/5.. :0))

• simple82

Vi har hotell från torsdag till onsdag blir de insättning på ons åker vi direkt hem sen och mannen är ledig hela vecka.. :)

• simple82

Gud hoppas de tar sig för oss i Sverige har ni aldrig råd med :0/ men vi har sagt vi tar äggdonation istället..

• simple82

Vi har beviljats 2 pgd försök på 1 pgd får vi göra 3 fet. Behöver vi ha flera pgd så är de övervägning för ett försök till som tas av chefen men va inga problem trodde hon få ett till försök. Men jag och min man har sagt att vi gör de vi är beviljade sen kommer vi ta någon annans ägg och då får vi 3 nya gratis försök med ägg donation, för då går vi under andra regler och får nya försök. :)

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång