• Tez

IVF/PGD väntar på eller är igång

Tack alla fina!

• Tez

Kattflickan; ja de 2 som blev över ska odlas vidare för frysen! *hoppas, hoppas*

• Tez

Prizzi; Huddinge rekommenderade ett ägg då de, som Simple skriver, fått kritik från socialstyrelsen för för många tvillingfödslar och därför blivit mer restriktiva. Men jag hoppas att våra andra två hamnar i frysen!

• Tez

Jaha... Ett av våra embryon finns i frysen, bättre än inget iallafall. Hoppas, hoppas att det finns ett kvar i mig också...

• Tez

Välkommen Rymdsemlan! Jag sprayade med Synarela men hade en del biverkningar, var glad att du slipper det!

• Tez

Här kommer en tråkig update... Idag hade jag testdag. Så imorse gick jag upp för att kissa å testa, då kommer den stora blödningen! Samtidigt som jag skulle testa... Nedrigt och sorgligt! Testet var negativt.
    Pratade med Huddinge så nu ska vi satsa på embryot i frysen. Men till råga på allt så hade min landsting slarvat med remissen och inte skrivit hur många försök den gällde. Så nu måste jag ordna med det också... Men först ska jag äta praliner och tycka synd om oss!

• Tez

Tack alla för omtankar! Vi kommer testa med FET i nästa cykel! Vin och sushi på det!

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång