• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Wiggum, de är helt olika från landsting till landsting vi har två syskon försök men då får vi börja om från början igen med ansöka.. Detta är Halland... :0)

Tiger och emm jag och min man gör i Sthlm fast vi är från Halland så har tyvärr ingen aning om Gbg.. Hoppas de hår fort för er, ligger själv på hotell i Sthlm med vaggis i magen nu med insättning på tisdag :)

• simple82

Tiger: den läkaren vi har på Halmstad sjukhus rekommendera Sthlm istället pga de har hållet på längre och mitt kromosom fel är så extremt ovanligt. Och vi känner större förtroende för Sthlm pga just de hållet på längre och jag har en lillebror som kommer behöva göra detta om några år och vi prata med Sthlm om detta och de är vana vid de.. Och de hade avtal med Halland därför så tog vi Sthlm, kände oss tryggare med de :)

• simple82

Vi går veta imorgon om de är friska.. Men 15 som tagit sig och kan analyseras :0)) bra ni får hjälp med då :0) litar ni på Gbg så ta de i Gbg :0)

• simple82

Våran remiss skickades den 26/10 och vi fick tid till båda den 7/1 och då va de ändå helger i mellan.. :) tack, känns bra!! :0)) tror de beror mycket på vad ens läkare rekommenderar och avtal med mera om betalning :0)

• simple82

nu har jag nummer 9 i magen även kallad pricken... De va bara 2 friska av alla 13 och ett dom ska fortsätta odla på kolla sen, så ett i mig och kanske två till frysen. Men de jag fick nu pricken såg verkligen kanon ut sa hon och väldigt goda chanser.. Nu är vi på g mot Halmstad redan, kände vi ville hem nu.. :0)

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång