• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Polly, de sätter in de ändå bara de vet de är friska även om de inte är i rätt st.. Jag skulle satt in på en onsdag med de va räddat första maj så blev dagen innan och gick kanon ändå för de hade då redan fått veta vilka som va friska och sjuka alla utom ett.. Vi fick plock fre och insättning tis eftersom vi åker väldigt långt, de vet exakt vad dom gör.. Jag va med orolig för jag inte svara med mina två vul såg kanon ut sen vid sprutorna.. :9) många som inget känner :)

• simple82

Vill åter igen påminna er om att de finns en ivf grupp på fb som heter ivf Sverige, där finns de dom som gjort pdg typ jag och en till haha sen massa ivfare och de som gjort hemma insemination.. Vill ni hänga med, där allt kan frågas.. Så sök efter den el maila mig drar namn här så lägger jag till er i gruppen :)

• simple82

Tossen: du får INTE hjälpa till el ens va med i rummet han lämnat provet just innan du gå går in, och man är inte så uppe för hjälpa till heller.. Sen kommer han tillbax och sen kommer han och är med under plocket då de har de som regel på Huddinge att båda är med på plock men hans prov lämnas alltid själv.. I ett extremt osexigt rum haha

• simple82

Finns tidningar men urk, tänk alla andra som rört dom haha sen hjälpa till va aldrig på tal för oss.. Han kan göra sin sak själv.. Haha

• simple82

Fattar inte alls varför man vill va med, men visst fråga ni.. Vet inte tror de inte får va äldre än en timme. Men vet inte, alltid gjort de där.. Han har alltid gjort dr själv.. Aldrig hört talas om att någon får va med på Huddinge...

• simple82

Tossen, jag tror nog aldrig man kan få de på de sättet med ivf... Fint o sexigt blir de aldrig med ivf haha men speciellt är de alltid ändå eftersom om de tar sig blir barn..

• simple82

Tosse, tyckte mig höra de.... Du har massa tid på dig innan ni börjar och gör pdg, de tar tid komma över men viktigt..

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång