• simple82

IVF/PGD väntar på eller är igång

Hej tjejer idag är jag på ruvardag 9, och i morse fick jag ett svagt men dock ack ett plus!!!!!

Har sparat den Stickan för att kunna kolla att de blir starkare... De ser ljust ut :))

• simple82

Emmlin, man testar på rd 14 igentligen.. så på tisdag har jag officiell test dag =0)

Hejåhå, tack =)

• simple82

Kattflicka: japp första någonsin!!! Aldrig fått ens en antydan till plus innan.., :0))

• simple82

Gravid 1-2 fick jag imorse på rd10 :)) när jag tog digital testet... Ska överraska mannen ikväll :0D

• simple82

Yrja, ja jag va väldigt uppgiven i början efter så många år till pdg.., ska ringa Huddinge och kk på måndag., har td på tisdag men har ju redan plussat så tänkte lika gärna ringa på måndag... :) hoppas på ett vul mellan v 6-8.. För kolla läget, vet många dom gör de vid ivf... Känner inte så mycket på förmiddagarna men nu på eftermiddagen o kvällen känner jag mig väldigt gravid.. :)

• simple82

Yrja, de sticker, drar, molvärker där nere och pirrar och mensvärk liknade ibland när jag gjort mycket.. Blir svullen om magen på kvällen.. Knäppa upp knappen i byxorna är skööönt sen på kvällen ta av bh ett helvete, ajaj!!! Brösten har växt en storlek och sticker och drar..... Är i v 5 :)

• simple82

Hejåhå, håller tummarna!!!

Nellang, min sån va riktig spruta.. Så de har säkert bara bytt sort :)

Svar på tråden IVF/PGD väntar på eller är igång