• AnPa

Träningsnördar - här samlas vi!

Hej! Verkar vara himla trevlig stämning i den här tråden så jag hakar gärna på ifall det är ok? Jag har det senaste halvåret gått ner 25 kilo, har ätit lchf och har nu gått över till lite mindre fett och lite mer kolhydrater (mest från grönsaker). Sen graviditeten med sonen (född feb 10) så har jag tappat 45 kilo ca och har därför en massa (typ 10 kilo kanske) överflödshud. Jag mår toppen av Low carb-kost men känner att jag gärna skulle vilja ha lite mer energi. Överflödshuden och dålig sömn/energi är de största anledningarna till att jag nu ska börja träna mer än dagliga promenader Någon som har några tips till en nybörjare inom gym-världen? Jag har tidigare spelat innebandy och handboll. Även golf på rätt intensiv och hög nivå, men har inte varit ordentligt aktiv med träning sen 2008. Ska kila till gymet om en timme och möta upp en kompis, wish me luck

• AnPa

Tack för tips primrose och miss kaos! Nu har jag lite mer att gå efter. Ska definitivt uttnyttja instruktion Kroppen är bra seg idag, ska nog dra ut sambon och sonen på en powerwalk efter middagen (sonen får sitta i vagnen)

• AnPa

Hallå tjejer! Idag är träningsvärken som bortblåst. Jag har inte sovit så här gott som jag gjort de senaste 2 nätterna på 2 år! Halleluja Ska försöka tjata med mig killkompisen som sitter på "en veckas fri träning"-kort idag och köra slut på mig själv. Vill inte köpa kort förns jag får student rabatt och CSN-korten är tydligen försenade

• AnPa

Heja miss kaos! Jag kom aldrig iväg igår *smäller mig själv på fingrarna* Hjälpte sambon att fila på sitt cv istället. Idag fortsätter inskolningen på fsk av min lille plutt. Får bli en sväng till gymmet ilväll istället, eller så tvingar jag ut familjen på powerwalk.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!