Träningsnördar - här samlas vi!
Försöker gå över till flaska på natten istället för amning så vi kan dela nätterna bättre men det går inget bra, inatt blev hon hur pigg som helst efter flaskmaten och var vaken någon timme i stället. Sedan åt hon ett par ggr till tror jag innan vi klev upp strax efter fem. Sambon sover oftast några timmar med henne sittande i knät också, det blir ingen bra sömn...
Jag tror det går vägen, jag jobbar deltid och snart borde flaskan funka. Vad är det man brukar säga, det måste bli värre innan det kan bli bättre. Äldsta har börjat sova längre på morgonen nu, hon har också alltid vaknat tidigt. (Gärna kring 05) men nu sover hon tills efter sju. Så bara den yngsta kammar till sig så är vi i hamn
Har lilla börjat äta riktig mat än? Ett mer mättande mål på kvällen kan hjälpa så nattsömnen blir bättre. Min äldsta åt middag, kvällsmat och nattvälling inom loppet av ett par timmar och när han fick äta så sov han mycket bättre. Han är sån fortfarande, men äter ytterst lite på morgonen.
Hoppas det löser sig snart för er, sömnbrist är inte att leka med...även om man orkar mycket mer än man tror.