Träningsnördar - här samlas vi!
Här blir det ingen träning idag. Eller kommer köra lite planka sen. Vad tusan mer kan man köra hemma? Är inte alls på humör för träning idag..
Här blev det fisk, ris och massa sallad
Här blir det ingen träning idag. Eller kommer köra lite planka sen. Vad tusan mer kan man köra hemma? Är inte alls på humör för träning idag..
Här blev det fisk, ris och massa sallad
Nu har jag tränat lite här hemma. Inte så mkt men lite iaf. Två varianter av plankan och armhävningar blev det.
Godmorgon.
Här blir det en promenad snart. Dottern tjatar så på att vi ska göra det :)
I eftermiddag blir det träning på gymmet.
Så, då har man tränat. Det var motit att ta sig dit, men jag gjorde det Det gick bra. La på ännu mer på bänkpressen idag, så 35kg är jag uppe i nu
Men måste säga, asså fan vad jag stör mig på folk som kommer dit och bara ge sig direkt på träningen och tror att dom är skit coola. suck. Nästan alla killar som tränar där. Kommer dit och värmer inte upp lr något innan, utan bara kör på direkt. När dom är klara stretchar dom inget, utan bara åker hem. ahha
Nu har jag hittat det prefekte mellanmålet. Smidigt att ha med sig, och massor med nyttigheter. Det heter
Forever Aloe2Go
Håller magen i form var du än är. Drickfärdig blandning av Aloe Vera Gel och Pomesteen med gott om viktiga antioxidanter, som bidrar till att skydda kroppens celler. Praktisk på resa eller i tränings- och skolväskan eftersom den inte behöver förvaras kallt.
Idag hade jag tänkt mig en lång promenad på morgonen, men det sket sig. Regnet öser ner här. Suck. Det får bli ett pass på gymmet sen. Dags att plåga benen lite idag
Här blev det ingen träning idag. Sambon har bjudit ut mig. Så antar att det blir onyttigheter istället för träning :)
Snart bär det av för lite träning. Känns behövligt efter gårdagen.
Först åt vi kinamat och sen gick vi på bio och åt annat skit Men så härligt att få komma iväg lite.
Dessutom hade han bokat biljetter till en film som jag har tjatat om länge, som han inte alls ville se