Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Men en datanörd ska man inte förkasta De är bra till mycket!

Just nu är ju inte min gubbe så fit iaf, han la av med sin träning när han blev chef och nu är gubbamagen för Men han är 42 iofs och det syns ju på honom fortf.

• Maria1982

Jag känner faktiskt inte av hälsenan idag Det va ju inte jättemysigt att springa igår, kändes lite som en mix av annalkande kramp och att benet sov från halva vaden och ner under hälen. Knäpper lite om mig när jag går, men annars är det fint

• Maria1982

Jag är så besviken på min dumma, dumma kropp... Man tappar ju motivationen bär det inte händer ett jävla något på vågen...

• Maria1982

Byt övningar Kroppen vänjer sig otroligt fort vid träning och tillslut tänker muskeln att "aha, det är det här igen" och då händer inte så mkt. Så byt övningar och variera träningen så ska du få fram ruset igen

• Maria1982

Jag ska ta mig en tur när jag kommer hem! Försöka ge mig på 4.5 km rundan
    Undrar om göbben följer med då? Är f*n så mkt enklare att ha nån och springa med tycker jag!

• Maria1982

Har suttit och surfat runt på lite olika "räkna ut ditt BMI osv" sidor.
    Försöker ju gå ner en du sådär 7-10 kg men står tvärstill.
    Om man nu ska tro på vad där står så har jag ett grundbehov på 2200 kcal om dagen för att behålla min nuvarande vikt. Satt och räknade på gårdagens totala intag och kom upp i 1100... Alltså hälften och då har jag ätit och ätit mig mätt!
    Gubben säger att jag ska slänga på mer protein...
    Hur och vad ska jag göra???
    Det fattas ju en 500 kcal om dagen...

• Maria1982

Äter inte kakor och jag försöker verkligen va ärlig mot mig själv. Lika ärlig som jag är mot mina kollegor och vänner och det är brutalt
    Nej, jag har verkligen försökt komma ihåg allt och lägger på lite extra om ut i fall att. Sen glömmer man säkert nått, typ skinkskivan på smörgåsen.

• Maria1982

Äter inga snabba kolisar som potatis, pasta, ris, vitt bröd. Vet inte vart det felar riktigt... Ska börja föra dagbok och se vart det landar...

• Maria1982

Igår stoppade jag i mig lite extra gott faktiskt, lite godis och chips och ungsbakad potatis och då pekade det neråt... Om än bara 2 hg...

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!