Träningsnördar - här samlas vi!
Jag diskar i stället, eftersom han tycker att det är så tråkigt, så det jämnar ut sig!
Jag har sett den här mannen tävla, han är grym!
http://www.nwt.se/sport/friidrott/article1137014.ece
Idag kan jag äntligen fira in semestern...efter att ha varit ledig hälften av mina fyra veckor. Första helgen fyllde min dotter år, sedan jobbade min man en vecka till och när han väl blev ledig så blev han sjuk och så smittade han mig. Nu är vi båda friska så nu delar vi en flaska vin som jag fick av mina föräldrar på jobbet...skiter fullständigt i kalorier idag...lär ha både träningsvärk och vara bakis imorgon, men det är semester!
Imorgon kopplar vi på husvagnen och åker på en liten semestertur, vart vet vi inte riktigt än och heller inte hur länge. Nog för att jag precis börjat träna med hantlar, men de får stanna hemma. Det är en nackdel med husvagn, man måste packa så lätt som möjligt. Fast MBT-skorna får följa med och jag ska försöka gå en sväng med dem varje dag. Yogamattan får nog också följa med så kan jag göra lite övningar utomhus. Det känns faktiskt bra med träningen nu, så jag hoppas verkligen att det fortsätter så här. Idag har jag visserligen varit bakis och totalt ur form, men jag har ingen värk eller yrsel och knappast nån träningsvärk alls efter hantelpasset igår.