Träningsnördar - här samlas vi!
Nej jag håller med, enl BMI ligger jag till gränsen till undervikt när jag är nöjd. Ja överhänget är ett problem, för går jag upp en storlek på byxorna så sitter de fel på nåt annat ställe i stället.Fast den senaste veckan har jag sluppit suget efter att äta mer mat och andra onyttigheter. Kilona började krypa sig på när min mage rättade till sig och behöll allt jag åt. Jag är egentligen ingen som överäter, men jag har haft en jobbig jobbvår och ett jobbigt år innan dess. Dessutom har jag inte kunnat äta ordentligt på jobbet nu i vår. Jag vill äta med barnen, men får ingen specialkost så jag har mest ätit grönsaker till lunch och ätit mig mätt på frukost och mellanmål.Fast nu har jag fått en mikro på avdelningen så jag hinner värma medhavd mat. Lunchen på jobbet är en riktig kaossituation och då kan man inte gå ifrån för att värma mat.
Nu ska jag börja packa så vi kan komma iväg i tid imorgon. Jag har nyss ätit middag och klädde på mig strax före det...aldrig mer vin till mig är allt jag kan säga. Min mage gillade det inte så jag har varit bakis och haft problem med magen samtidigt...ja det brukar man få, men jag känner min mge så väl vid det här laget att jag vet att den reagerade lika mycket på själva vinet som på alkoholen. I vanliga fall kan jag inte dricka vin just för att magen säger ifrån.