Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Tullemi skrev 2011-08-25 20:05:22 följande:
    Äter ni "vanlig" mat till lunch och middag eller kör ni nån inriktning (diet)?
    Jag äter i regel det vi haft till middag dagen innan. Så det blir vanlig matSkrattande
  • Mollly
    godisgrisen skrev 2011-08-25 20:04:05 följande:
    så vill jag också se ut!

Men jag tränar bara hemma, har hantlar, gummiband och pilatesboll.....får nog drömma vidare.....
    jag älskar ju att lyfta skrot och sånt. Gillar däremot inte olika gympa och grejer. Det enda jag tränar hemma är plankan. ja förutom idag när jag kört igenom kroppen. Men det är bara för att jag inte varit på gymmet. Annars föredrar jag skrotet på gymmetSkrattande
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-08-26 07:43:50 följande:
    Idag ska jag lämna båda barnen på förskolan och sen gå till gymmet och springa 30 min + rumpträning .Vi har sådan tur att hem/förskola/gym ligger bredvid varandra Vet inte vad jag ska äta till frukost idag bara.....
    Får du lämna barnen där för att gå och träna? Skrattande
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-08-26 09:06:55 följande:
    Mollly: nej jag får inte lämna dem där för att träna, men just nu är det fortfarande inskolning och idag får jag inte vara med . Engångsgrej med andra ord.
    ah okSkrattande Ja man får passa på när tillfällena ges Skrattande
  • Mollly

Idag skulle jag försöka få i mig en ordentlig frukost. 1 portion gröt och 1 ägg gick ner. Smörgåsen var bara att glömma. Tror jag ska köra på finn crisp istället för vanligt bröd.

• Mollly
    Tullemi skrev 2011-08-26 10:14:22 följande:
    Lyckliga ni som blir mätta på gröt. Det verkar ju vara en bra frukost, men jag blir JÄTTEhungrig efter bara nån timma om jag äter havregrynsgröt.
    Så känner jag också ibland. Men jag blir riktigt propp mätt just när jag äter. Men kanske två timmar senare känner jag min redan hungrig. Men det är mest när jag jobbar jag känner så.
  • Mollly

När man läser många av dessa fintess bloggar. Då är det många som kör med celcius drickan, är det något att ha?

Igår testade jag att göra tonfiksburgare. Det var helt ok att äta.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!