Träningsnördar - här samlas vi!
Jag är ett blivande mensmonster... Svullen och degig som få! Ser för fan gravid ut
Träningen har det inte blivit nått med på några dagar, sprang 3,5 i lördags... Dax att ta tag i sig igen!!
Jag är ett blivande mensmonster... Svullen och degig som få! Ser för fan gravid ut
Träningen har det inte blivit nått med på några dagar, sprang 3,5 i lördags... Dax att ta tag i sig igen!!
Måste ha en ämnesomsättning utan dess like! Har precis ätit lunch och det suger och kurrar i magen...
Fast jag har inte ont, är bara hungrig... Mycket skumt! Äter inte för lite, dricker som jag ska..
Jag har ju magkatarr Fast detta va/är nytt. Kanske därför jag mår så jäkla illa också då?
Dumma mage! Har haft katarr sen jag va 16, är idag 30!
Har mjölk i mitt te, så jag kan ju inte skryta med att jag dricker mycket mjölk.
Får kolla lite
Fast intaget av laktos är ändå inte så stort, vissa dagar är det ju mer än andra beroende på valet av mat
Usch vad jag slarvar med träning nu!
Minsta sonen tycker det är lämpligt att sova en stund för att sen vakna och härja fram till 00.30 *gäsp* Jag går upp 04.30...
Han har kommit in i nån ond cirkel, men det rättar väl till sig snart?!
Har fått hyfsad fason på näsan Kortisonspray och astmamedicin!!!!
Jag har faktiskt gjort en intresseanmälan till itrim!
Enligt deras hemsida behöver jag gå ner 0kg, men jag vill bli fastare, få ett kostprogram osv.
Ni Goa töser kanske vet nån annan stans att vända sig?
Mmm... Mensvärk! Bara jag som blir bubblig/gasig i magen av mens?
Ska äta samma lunch idag som jag åt igår och kolla om jag blir lika "hungrig" idag igen. Och sen ikväll MÅSTE jag iaf ut på en PW! Skärpning nu för f-n...
Gud så bra Ziraya!'
Jag kämpar på och hoppas att pluggen släpper snart! Jag SKA ner till 60 kg, gärna 58 kg också.