Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Ingen sovmorgon här inte. :)
    Ska strax äta frukost. Gröt, ägg och finn crisp. sen blir det en promenad och senare en runda till gymmet.

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-08-28 08:01:48 följande:
    Låter härligt! Nu blev jag sugen på gröt! Skrattande

Vad väntar för pass på gymmet?
    Eftersom jag kört mer än ett pass denna veckan, så blir det ett pass med styrka för hela kroppen. Ska lägga in lite nya övningar också som jag hittade på nätet igår.
  • Mollly

Då var promenaden avklarad. Svettigt värre. Det är så fuktigt ute nu, så det är ju äckligt. Gick på rätt bra idag med både barnvagn och hund. sista biten fick jag springa för det började regna.

• Mollly
    Livsoduglig skrev 2011-08-28 09:37:51 följande:
    Starkt! Och grymt skönt att ha det avklarat så tidigt! Har har det vräkt ner med... så jag funderar på att ta bilen till gymmet... hur lat får man va? ;) 
    Jag tar alltid bilen till gymmetSkrattande
  • Mollly
    Livsoduglig skrev 2011-08-28 09:55:21 följande:
    Jo, men jag har 3 minuter till gymmet ;) 
    oki. Tror jag har typ 2 eller 2,5km till gymmet. Så det är inte heller så långt. haha
  • Mollly

då var träningen avklarad. Det gick väl bra idag också. Men känner att jag måste göra lite nytt, för det känns som jag börjar tröttna på mitt schema.

• Mollly
    Livsoduglig skrev 2011-08-28 13:44:48 följande:
    Gott :) Samma här! Men visst är det märkligt att man fastnar i samma schema och att det är så svårt att skaffa nytt. 
    Jag har fått ett schema som jag ska följa i 8 veckor. Tror jag har gjort 8 veckor nu. Men börjar lägga in lite andra moment själv nu. Man måste ju vara motiverad att gå till gymmet, vilket inte jag blir om jag ska köra samma gång på gångSkrattande
  • Mollly
    Favete linguis: Skulle du vilja dela med dig av ditt upplägg när du tränar rygg och mage?

Jag har bestämt mig för att lägga om träningen lite. Ska vänta med att bygga muskler för att bli stor.
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-08-29 16:45:17 följande:
    När jag tränar mage kör jag den kör jag på 5 olika plankor och kör tills att jag inte orkar mer. Kör även på vanliga situps, men endast 50 x 2.

Denna situps syftar jag på:

Och här är en av de 5 plankor jag kör:
    Finns inga plankor Skrattande
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!