Inlägg från: godisgrisen |Visa alla inlägg
  • godisgrisen

Träningsnördar - här samlas vi!

PW+ Styrka idag

• godisgrisen
    Tullemi skrev 2011-11-10 06:38:53 följande:
    Hjälp, vilka sömnproblem vi har just nu. Eller barnen verkar utvilade men deras sömnmönsrer gör mug till zombie. Idag måste jag sjukskriva mig för att vara hemma och bara SOVA. Snyft, tillvaron är såå ur balans just nu.
    Låter inge vidare, hoppas verkligen ni kommer tillrätta med detta för utan sömn fungerar man inte. Tycker du gör rätt i att sova idag, man måste ju sova för att orka med och inte bli sjuka!
  • godisgrisen

Här blir det vilodag idag, ska strax åka och få lite välbehövlig behandling för min rygg/nacke och efter det så ska muskelerna få vila och läka. Bäst att lyda så jag itne får tillbaka mina spända axlar igen....men imorgon är en ny dag

• godisgrisen
    MissKaos skrev 2011-11-10 16:16:29 följande:
    + det som jag glömmer: Transportcykling t/fr jobbet 1mil/håll knappt. Ca 10mil cykling/vecka.
    Undra på att du är hungrig, du måste ha kanonbra förbränning med all din träning
  • godisgrisen
    MissKaos skrev 2011-11-10 21:35:45 följande:
    godisgrisen skrev 2011-11-10 16:35:08 följande:
    Undra på att du är hungrig, du måste ha kanonbra förbränning med all din träning
    Jag är trådens matmonster Jag gillar sushi, men idag köpte jag "bara" 9 bitar och då fick jag ju fylla på med kesomellanmål sedan. Brukar köpa 11 bitar.. Folk tycker inte jag är klok! Särskilt inte som jag är relativt smal. Men stark!

DAgens pass: Skivstång + 15min crosstrainer. SUPERSTARK! Bara att lassa på på stången! Hur gött som helst.
    Jag är också ett riktigt matvrak, jag är inte helt trådsmal utan har en ganska tilltagen muffinsmage som jag vill arbeta bort. På resten av kroppen är jag smal och börjar bli lite tränad också men magen är ett stort problem för mig.....
  • godisgrisen

Jag börjar tappa focus på träningen, kör samma pass varje vecka då det inte finns något annat här (bor på liten ort) Men det börjar kännas så trist med samma hela tiden......svårt att ta ut sig helt och ge allt när det är samma igen och igen.......

Funderar på att skippa ett pass/v och köra hemma istället, men hemma är det så lätt att kolla datorn, hänga tvätt, svara på SMS osv istället för att träna......

Behöver nåt nytt en liten nytändning och att kliva ut ur bekvämlighetszonen och köra hårt.

• godisgrisen

Jag valde bort bolibompa och godis och tog en löptur istället Utökade turen till 4,5 km mycket nöjd!

nu njuter jag av ett glas rött och "så mycket bättre" en mycket bra lördag Har dessutom varit och storhandlat idag, så kylen är fylld med keso och kvarg och frysen proppad med smaksiga grönsaker

• godisgrisen

Söndagsfrukost med keso+kvarg+yoghurt och kokt ägg med kaviar =mätt

Tror jag ska grunda med lite styketräning innan farsdags-fikat drar igång.......låter frukosten sjunka en liten stund till bara

• godisgrisen
    Tessou skrev 2011-11-13 10:42:47 följande:
    Inga grönsaker?
    Nu har jag kört igenom hela kroppen, äter lite kesella och banan så jag står mig tills det är dax för lunch om ett par timmar och DÅ ska jag äta grönsakerna  
  • godisgrisen

Här är det total vila som gäller, har ont i halsen och en fruktansvärd hosta   Hostar hela nätterna och sover inte så bra......

Men jag kikar in och längtar tills jag kan återuppta träningen igen

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!