Träningsnördar - här samlas vi!
PW+ Styrka idag
PW+ Styrka idag
Här blir det vilodag idag, ska strax åka och få lite välbehövlig behandling för min rygg/nacke och efter det så ska muskelerna få vila och läka. Bäst att lyda så jag itne får tillbaka mina spända axlar igen....men imorgon är en ny dag
Jag börjar tappa focus på träningen, kör samma pass varje vecka då det inte finns något annat här (bor på liten ort) Men det börjar kännas så trist med samma hela tiden......svårt att ta ut sig helt och ge allt när det är samma igen och igen.......
Funderar på att skippa ett pass/v och köra hemma istället, men hemma är det så lätt att kolla datorn, hänga tvätt, svara på SMS osv istället för att träna......
Behöver nåt nytt en liten nytändning och att kliva ut ur bekvämlighetszonen och köra hårt.
Jag valde bort bolibompa och godis och tog en löptur istället Utökade turen till 4,5 km mycket nöjd!
nu njuter jag av ett glas rött och "så mycket bättre" en mycket bra lördag Har dessutom varit och storhandlat idag, så kylen är fylld med keso och kvarg och frysen proppad med smaksiga grönsaker
Söndagsfrukost med keso+kvarg+yoghurt och kokt ägg med kaviar =mätt
Tror jag ska grunda med lite styketräning innan farsdags-fikat drar igång.......låter frukosten sjunka en liten stund till bara
Här är det total vila som gäller, har ont i halsen och en fruktansvärd hosta Hostar hela nätterna och sover inte så bra......
Men jag kikar in och längtar tills jag kan återuppta träningen igen