Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Ikväll blir det genomkörare av kroppen Ben, arsle, mage, rygg och armar.

• Maria1982

Litta hjälp här...
    Vill bli av med underhudsfett. Vad ska jag tänka på? Äta?
    Försöker verkligen läsa mig till det, men lyckas inte helt begripa det!!!

• Maria1982

Gratis genomgång av itrims gym idag. Kan med en gång säga att det inte är något för mig. Maskiner med "tryckluft" som ska bli tyngre vid snabbare drag, men då blir det bara slarvigt och sen tyckte inte jag att det vart tyngre... Trist! Men det är bara att leta vidare!

• Maria1982

Vet hur jag ska beskriva min kroppsform... Kurvig som Kim Kashardian men också muskulös. Folk (män främst) glor ögonen ur sig om jag jag har nått åtsittande och är det då dessutom urringat oj oj oj...
    Tjejer får man the evil eye av
    Nu är ju inte jag nöjd med att va kurvig, vill bli slank och lyfta fram musklerna!!

• Maria1982

Att vara sockerberoende är precis lika illa och svårt att hantera som andra beroenden. Men allt går, bara man har viljan.

• Maria1982

Ja, och jag va och fikade i lördags med en tjej som spyr tarmarna ur sig nu....
    Nu åker min kvällsmat hiss

Tränade i lördags och hade behövt bränna av lite idag, men väntar nog tills i morgon med tanke på spyan i halsen!

• Maria1982

Jag har lite "ledigt" i morgon med tandläkarbesök osv och tänker då passa på att skriva in mig på gymmet och boka nått pass och en PT
    Nu får det vara nog!!

När man sitter och kollar sidor om plastikoperationer har man liksom trillat över nån jäkla gräns...

• Maria1982

Denna jäkla mage... Lös hud efter tre barn, inte så att det hänger, men det blir liksom aldrig stramt...

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!