Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Hur jäkla svårt ska det vara att gå och lägga sig då? Jag ska upp vid 05 imon. Men inte tusan har jag lagt mig än.. suck. Måste ju ha lite skönhetssömn till min födelsedag. haha. surt att behöva jobba på sin födelsedag. Fast egentligen så bryr jag mig inte jätte mkt, får bara ångest över att fylla år nu. Tycker jag börjar bil gammal..

• Mollly

Idag gick träningen inte alls bra. Sprang bara 2.8km gjorde två olika plankor och bänkpress. Kände mig lite yr och inte riktigt motiverad. Kanske för att jag fyller år idag och ville hem till sambo och barn. Han vet hur gärna jag vill gå på massage, så jag fick ett presentkort på massageHjärta

• Mollly

Tack för alla grattisSkrattande
    åhh jag vill så gärna träna idag. Men igår när jag tränade fick jag både ont i halsen och näsan började rinna. Så vet i tusan om jag vågar. Vill verkligen inte bli förkyld. Men känner mig lite slö i kroppen idag.. hmm

• Mollly
    ETSS skrev 2011-09-10 09:40:56 följande:
    Hoppas du snart börjar må bättre, det kanske ändå är bäst att stanna hemma en dag till?
    Själv vill jag med iväg, men ska nog hålla mig hemma.
    Hade du en fin födelsedagskväll?
    Just nu mår jag bra, men eftersom jag blev både snorig och fick ont i halsen efter träningen. Så får jag nog vänta tills imon. Så jäkla surt när man så gärna vill träna bara..
    Jodå kvällen var bra. En lugn och skön kväll. Somnade redan strax efter 22 och fick sovmorgon till 9.20 idag :) Fast var vaken ett par ggr däremellan Skrattande
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-09-10 12:32:12 följande:
    Jag vill också! Men min man är utbildad massör så jag får nöja mig med honom.
    åhh så härligtSkrattande Tycker min också kan utbilda sig till det. Men han är inte alls sugen på det.
  • Mollly

Det var nog tur att jag skippade träningen idag. Känner mig sämre nu. Ont i huvudet, frusen och slö i kroppen. Men visst kroppen behöver ju vila ibland också. Så det lär inte bli mkt träning dom kommande dagarna. Sambon kommer inte vara hemma något på hela veckan iaf, så jag får nöja mig med hemma träning bara. Om jag nu inte blir sjuk.

• Mollly

Det blir nog ingen träning för mig på hela veckan. Förkylningen verkar det inte bli något av. Tack och lov för det. Men har fått ont i rygg och axlar, så kommer nog bara köra lite hemma träning.

Nu har jag kommit på en super bra frukost till mig. Jag klarar inte av att äta mkt och masstig mat på morgonen. Så jag kör en kesella eller kvarg som jag mixat med frysta bär, sen tar jag två kokta ägg och räkor till det. Lätt och smidigt.Skrattande

• Mollly
    Tullemi skrev 2011-09-12 12:56:57 följande:
    Idag vaknade jag och kände en klar förbättring i knät . Snaaaaart kan jag träna som vanligt igen. Nu är det 2 veckor sen jag var på gymmet och jag saknar mitt "flow".
    Ni är alla så himla duktiga, tycker jag. MissKaos & Favete: ja vad ska man säga om er två, jag är nästan mållös, ni är fantastiska. Ni sporrar mig i min tillfälliga frånvaro.
    Idag har vi varitpå IKEA (har en ledig dag) och jag trorminsann att barnen har roligare där än vad jag har . Syndade och åt ett halvt wienerbröd Tungan ute.
    Det är likadant när vi är på Ikea, dottern springer runt som en tok där inne och har skit roligt :)
  • Mollly

Det är nog tur att jag har vilat från träningen nu ett par dagar, för min rygg och nacke gör riktigt ont nu. Det är en skada sen jag trillade av hästen, som gör sig påmind nu. Tur jag ska på massage nästa veckaSkrattande Idag på morgonen kunde jag knappt ta mig ur sängen..Rynkar på näsan

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!