Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Jennnyn skrev 2011-09-13 19:45:39 följande:
    Jag jobbar på Parkgården. Det har stått en del om oss i tidningen eftersom vi hotas av nedläggning. Har jobbat där i sex år. Läser dessutom upp till uska på distans via omvårdnadslyftet.

Vilket gym tränar du på förresten? Är det i Söderåkra/Begkvara/Torsås eller inne i Kalmar?
    Vart ligger den? Har ingen tidning, så har nog missat det. hahah
    Jag tränar nere i Söderåkra. Jag funderade först på att börja på malkars, då det ligger väldigt nära mitt jobb. Men sen kände jag att jag hellre ville ha gymmet nära. Att inte alltid vara tvungen att träna direkt efter jobbet. Utan kunna åka ner på lediga dagar också.
  • Mollly
    Primrose skrev 2011-09-14 01:13:04 följande:
    Blev litet inspirerad av dig Molly. Sonen kör hårt på mamma/baby klassen. Han var då fem månader.

Sötis :)
  • Mollly
    Jennnyn skrev 2011-09-14 11:57:28 följande:
    Dagens träning blir ett ridpass. Det lär nog bli livat, för de flesta hästar blir knasiga när det blåser ute!!
    Haha ja det blir dom verkligen och så ser dom spöken överallt Skrattande
  • Mollly

Idag har jag tränat. ÄNTLIGEN. Det kändes riktigt bra. Jag har börjat nästan från noll med löpningen. Tänkte jag skulle följa ett schema. Det är på 12 veckor. Idag kändes det riktigt bra att springa. Visst det var bara 13 minuter sammanlagt. Men det gjorde att jag verkligen kunde springa och inte jogga snabbtSkrattande

• Mollly

Jaha idag har jag ont i halsen. Så det blir ingen träning för min del förens nästa vecka nu.
    Fy fasen vilken träningsvärk jag har i skinkorna idag. hua..hahaSkrattande Så träningen tog ju iaf :)

• Mollly

Det är ju märkligt. Det är bara efter träning jag får ont i halsen och näsan börjar rinna. Annars känner jag inget, jo igår på morgonen hade jag lite ont i halsen. Men det försvann sen.. suck. Vet ju inte om man ska träna eller inte. Men lika bra att ta det lugnt ett par dagar, så kanske det försvinner.

• Mollly
    MissKaos skrev 2011-09-16 08:04:41 följande:
    det är väl inte så konstigt att du får mera ont när du är förkyld? Det sätter sig ju i lederna gärna. Ibland tycker jag det är som om det hjälper att döda av förkylningar med träning!
    Mollly skrev 2011-09-16 07:35:08 följande:
    Det är ju märkligt. Det är bara efter träning jag får ont i halsen och näsan börjar rinna. Annars känner jag inget, jo igår på morgonen hade jag lite ont i halsen. Men det försvann sen.. suck. Vet ju inte om man ska träna eller inte. Men lika bra att ta det lugnt ett par dagar, så kanske det försvinner.
    Allergisk mot träning? Kroppens imunförsvar sätts ner av träning, byggs sedan upp under vila. D ukanske är lite känslig och har ngt i kroppen som ligger och lurar?
    haha ja tänkt om man skulle vara det. hua hemska tanke.. haha. ja troligen är det något som väntar på att bryta ut. suck.
  • Mollly

Idag ska jag försöka träna. känner inte av någon förkylning, så får se om jag känner något när jag har tränat. Hoppas förkylningen håller sig bortaSkrattande

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!