• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-25 19:04:25 följande:
    Om man är smal äter balanserat och näringsriktigt, och kan komma att träna tre till fyra kvällar i veckan, mest styrketräning, och är över 40 år är det möjligt då och om det är, på hur lång tid?
    Ja, det är möjligt men det förutsätter att man äter i princip felfritt och tränar hårt. Hur hårt och hur felfritt är svårt att säga då det är så individuellt.  Glad
  • Paradigm
    Primrose skrev 2011-08-25 23:52:50 följande:
    Hahaha! Man bör nog även vara i samma ålder som personen på bilden.
    Har du sett PT som tävlar genom att träna 40 åringar som har fått rejäla musklerkroppar på runt 10 veckor? Så nej, det är inte omjöjligt på 1 år.
  • Paradigm

Här är en kvinna närmare 40 år som har fått denna kropp på 10 veckor (!). Tänk vilka resultat man kan få då på 1 år!

Länk: ptfia.se/min-motivation/
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-26 06:57:53 följande:
    Ja, det är möjligt men det förutsätter att man äter i princip felfritt och tränar hårt. Hur hårt och hur felfritt är svårt att säga då det är så individuellt.  Glad
    Hmm, mycket jobb Glad
    Vill inte ha de bulliga överarmarna,men magen skulle inte sitta fel..
    Sen får jag vara realist och antagligen jämt lite rynkig, trots allt har jag gått ner rätt många kilon. Jag har ändå klarat mig bra och inte blivit rynkig överallt utan skinnet har gått ihop bra på de flesta ställen Glad
  • ETSS

Godmorgon på er Glad
    Ny dag, ny träning. Benen fungerar hyfsat. I kväll blir det helkropp på gymet, måste ju komma igång med nya tag då det bara blev ett pass igår Glad

• Tullemi

Idag ska jag lämna båda barnen på förskolan och sen gå till gymmet och springa 30 min + rumpträning .Vi har sådan tur att hem/förskola/gym ligger bredvid varandra Vet inte vad jag ska äta till frukost idag bara.....

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

Favete: såg att PT-Fia hyllade Finn Crisp och då tänker jag ju direkt på dig, haha

Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-26 07:14:06 följande:

Här är en kvinna närmare 40 år som har fått denna kropp på 10 veckor (!). Tänk vilka resultat man kan få då på 1 år!

Länk: ptfia.se/min-motivation/#Kommentarer
    Oo såg just Glad Det var inte illa Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!