• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos
    Fattig student skrev 2011-08-26 07:14:06 följande:

Här är en kvinna närmare 40 år som har fått denna kropp på 10 veckor (!). Tänk vilka resultat man kan få då på 1 år!

Länk: ptfia.se/min-motivation/#Kommentarer
    WOHOOO! Snygg har hon blivit!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-08-26 07:43:50 följande:
    Idag ska jag lämna båda barnen på förskolan och sen gå till gymmet och springa 30 min + rumpträning .Vi har sådan tur att hem/förskola/gym ligger bredvid varandra Vet inte vad jag ska äta till frukost idag bara.....
    Får du lämna barnen där för att gå och träna? Skrattande
  • Tullemi

Jag har tränat betydligt mer än 10 veckor, plus att jag sköter min kost - inte sjutton har jag lyckats åstadkomma ett sådan resultat Tungan ute.  Där ser man vad expertishjälp kan göra  

Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-26 08:34:00 följande:
    Jag har tränat betydligt mer än 10 veckor, plus att jag sköter min kost - inte sjutton har jag lyckats åstadkomma ett sådan resultat Tungan ute.  Där ser man vad expertishjälp kan göra  
    Jag funderar också om bilden. Jag var redan smal om inte smalare då jag började, axlar/armar håller på att se ut sådär efter ungefär 10 veckor, ben; nästan, mage midja; nejhepp Glad
    Det är ju enklare att träna sig till en snygg kropp då man samtidigt minskar i vikt. sen kan man ju fråga sig hur mycket hon legat i varje dag?
  • MissKaos
    Tullemi skrev 2011-08-26 08:34:00 följande:
    ..och antagligen extrema grejjer både på kostsiddan och träningssidan..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • ETSS
    MissKaos skrev 2011-08-26 08:44:27 följande:
    ..och antagligen extrema grejjer både på kostsiddan och träningssidan..
    Hur som helst, superduktigt jobbat av henne Glad
  • Tullemi

Mollly: nej jag får inte lämna dem där för att träna, men just nu är det fortfarande inskolning och idag får jag inte vara med . Engångsgrej med andra ord.

Milea 080217 Lucas 100202
  • MissKaos
    ETSS skrev 2011-08-26 08:44:26 följande:
    Jag funderar också om bilden. Jag var redan smal om inte smalare då jag började, axlar/armar håller på att se ut sådär efter ungefär 10 veckor, ben; nästan, mage midja; nejhepp Glad
    Det är ju enklare att träna sig till en snygg kropp då man samtidigt minskar i vikt. sen kan man ju fråga sig hur mycket hon legat i varje dag?
    Bygga muskler och förbärnnaunderhudsfett samtidigt är SVÅRT!! Tänker ibland att man får sekvensera sin träning till bygg/bulk perioder och sedan minska ner på underhudsfettet i perioder tills man känner sig nöjd. Elle rnå´t. Eller, blir man någonsinn det ?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!