Träningsnördar - här samlas vi!
Det var sååå skönt att träna. Mindre skönt att jag fick avbryta löpandet efter 10 minuter pga håll. Det gjorde så jäkla ont. suck. Men men lite hann jag ju iaf
Det var sååå skönt att träna. Mindre skönt att jag fick avbryta löpandet efter 10 minuter pga håll. Det gjorde så jäkla ont. suck. Men men lite hann jag ju iaf
hmm hur beroende kan man bli av gymmet egentligen. Fasen vad det märkt när jag inte har tränat på några dagar. Mitt humör blir verkligen inte roligt. Taggarna utåt hela tiden typ.
yes 1 cm mindre i midjan. Trotts väldigt lite träning den sista tiden, så har jag minskat Det känns riktigt bra.
Mindre bra är att jag har fått förbannat ont i höften idag. Hoppas det går över tills imon, så jag kan träna
Idag vaknade jag med ont i halsen. Men nu känner jag inget. Kan jag träna då? Vill vill vill
Det blev ingen träning idag. vi har städat ur våra uthus och fixat i trädgården. Imon ska jag iväg och köra ett pass på morgonen. Sen kommer pappa med veden. Så vi ska köra in typ 6 kubik ved imon också. Så tror att jag kommer vara rätt slut imon kväll
Det blev ingen träning innan vedkörningen. Efter all ved var inne, var jag helt slut i ryggen. Så känner att kroppen får vila tills imon istället.
Ikväll ska vi äta chips, så det blir hårdträning imon.
Mitt mål till nyår är att komma ner till 75cm i midjan. Så efter dessa chips är det inget mer godis och sånt..
Kan ju säga att det känns i både ben och rygg att man kört ved. haha Men om någon timma ska jag ner till gymmet och svettas
gymmet gick sådär idag. Springandet gick bra, men resten kunde gått bättre. Idag sprang jag 3km på 15 minuter.
FAAAAN. ont i halsen igen. Så det får bli ytterligare lite vila från träningen. SUCK