Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Det var sååå skönt att träna. Mindre skönt att jag fick avbryta löpandet efter 10 minuter pga håll. Det gjorde så jäkla ont. suck. Men men lite hann jag ju iafSkrattande

• Mollly

hmm hur beroende kan man bli av gymmet egentligen. Fasen vad det märkt när jag inte har tränat på några dagar. Mitt humör blir verkligen inte roligt. Taggarna utåt hela tiden typ.

• Mollly

yes 1 cm mindre i midjan. Trotts väldigt lite träning den sista tiden, så har jag minskatSkrattande Det känns riktigt bra.

Mindre bra är att jag har fått förbannat ont i höften idag. Hoppas det går över tills imon, så jag kan tränaSkrattande

• Mollly

Det blev ingen träning idag. vi har städat ur våra uthus och fixat i trädgården. Imon ska jag iväg och köra ett pass på morgonen. Sen kommer pappa med veden. Så vi ska köra in typ 6 kubik ved imon också. Så tror att jag kommer vara rätt slut imon kvällSkrattande

• Mollly

Det blev ingen träning innan vedkörningen. Efter all ved var inne, var jag helt slut i ryggen. Så känner att kroppen får vila tills imon istället.
    Ikväll ska vi äta chips, så det blir hårdträning imon.

Mitt mål till nyår är att komma ner till 75cm i midjan. Så efter dessa chips är det inget mer godis och sånt..

• Mollly
    Tullemi skrev 2011-09-24 20:26:00 följande:
    Jag unnar mig just nu . Ett glas öl, en liiiten bytta ostbågar och 4 rutor choklad. Vilken combo va?
    Det får bli en öl här ocksåSkrattande
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!