Ziraya skrev 2012-08-23 23:44:31 följande:
Laktos har jag blivit duktig på att undvika nu, men däremot har jag flera andra sjukdomar som påverkar. Jag har ju dyspepsi som jag regelbundet äter omeprazol mot (hur länge kan man ta det egentligen?), men jag har också en mindre känd sjukdom som heter IC (interstitiell cystit) som påverkar blåsan - jag får alltså lite ont om jag är kissnödig vilket innebär att jag ju får gå på toa 1-3 gånger i timmen drygt. Och jag känner av det om jag äter något med syra i. Dieten som jag bör äta blir ungefär densamma som den man bör äta om man har dyspepsi. Sedan har jag hypothyreos ochså, men det medicinerar jag mot.
Jag får ta tag i mig själv och faktiskt ringa läkare i morgon angående magen tror jag. Jag testade att ringa i veckan, men då fungerade inte deras telefon och sedan glömdes det av.
Angående spänningar - jag är mycket spänd i kroppen. Jag ska få massage den 8e september dock, så förhoppningsvis löser regelbunden massage en del. Men ja, yrselproblemen känner jag igen.
Övrig info - jag röker inte, snusar inte och dricker väl inte oftare än 3-4 gånger per år. Kroppen är skum i bland :/
Låter som nåt liknande jag har.
Hoppas du får ordning på det.