Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-09-25 22:27:54 följande:
    Låter väldigt intressant, kommer det att säljas internationellt?
    Det tror jag absolut, eftersom att företaget finns nästan över allt. Men jag kan kolla upp det idagSkrattande
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-09-25 22:27:54 följande:
    Låter väldigt intressant, kommer det att säljas internationellt?
    Jag inboxar dig om mer infoSkrattande
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-09-26 20:09:07 följande:
    Imorgon är det dax för lite helkropp styrka igen Men just nu äter jag Lindt-choklad och tänker på Thailand. Vi funderar på att åka tillbaka, trots att vi bestämt oss för att inte åka denna vinter . Det är så svårt att låta bli, att inte ha en resa att se fram emot känns trist...så vem vet ?
    Det är ju såå underbart i Thailand. Har visserligen bara varit där en gång. Men vill absolut tillbaka.Skrattande
  • Mollly

Halsen är fortfarande kass, men känns något bättre idag. Men något som känns helt jäkla underbart, är känslan av att verkligen känna att man blivit smalare kring midjan. Jag känner det jätte tydligt. UNDERBART. Nu vill jag bli frisk så jag kan fortsätta jobba på mitt mål Skrattande Men lite planka ska jag köra iaf idagSkrattande

• Mollly

Vi funderar på att åka till Nice på bröllopsresa, jag hoppas det kommer fungera bra med dottern. Tror även vi kommer ta en tripp till Disney landSkrattande

• Mollly
    Primrose skrev 2011-09-27 15:21:22 följande:
    Grattis, förresten! När ståndar bröllopet?
    19:e maj. Så det är ju ett tag till.Skrattande Jag har aldrig varit i Nice. Men har alltid velat åka dit. Skrattande
  • Mollly
    Primrose skrev 2011-09-27 15:33:12 följande:
    Och, vanligen, en perfekt tid att resa till Nice - vädermässigt. Har man otur kan det vara blåsigt, men generellt ska det vara fint då. Och passa på att åka över till Monaco!
    Fast vi kommer inte åka samtidigt. Tror vi kommer åka i Augusti. Självklart ska vi åka över till MonacoSkrattande
  • Mollly

Här blir det ingen träning på ett bra tag. Jag är ordentligt förkyld och det har satt sig på luftrören. Vilket gör att jag flåsat för minsta lilla rörelse typ. Gårdagens arbetspass höll på att ta dö på mig. Så idag och imon ska jag stanna hemma och bara ta det lugnt.
    Inte nog med att jag är förkyld, jag har pajat knät ockå. Klantig som jag är, så råkade jag springa in i vårat soffbord som har väldigt spetsiga hörn. Jag fick det på sidan av knät, det blev till o med ett jack in i knät.. ahha
    Jag pratade med sambon i telefon när det hände. Han undrade vad fasen det var som smällde till. Så det var ingen liten smäll.. hua Så VILA för min delSkrattande

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!