Träningsnördar - här samlas vi!
Kika gärna in på min blogg och läs inlägget: Tränar du, se hit
Kika gärna in på min blogg och läs inlägget: Tränar du, se hit
Halsen blir bara värre och värre nu. VILL INTE. Jag vill kunna träna.Men men det får gå.
Halsen är fortfarande kass, men känns något bättre idag. Men något som känns helt jäkla underbart, är känslan av att verkligen känna att man blivit smalare kring midjan. Jag känner det jätte tydligt. UNDERBART. Nu vill jag bli frisk så jag kan fortsätta jobba på mitt mål Men lite planka ska jag köra iaf idag
Vi funderar på att åka till Nice på bröllopsresa, jag hoppas det kommer fungera bra med dottern. Tror även vi kommer ta en tripp till Disney land
Här blir det ingen träning på ett bra tag. Jag är ordentligt förkyld och det har satt sig på luftrören. Vilket gör att jag flåsat för minsta lilla rörelse typ. Gårdagens arbetspass höll på att ta dö på mig. Så idag och imon ska jag stanna hemma och bara ta det lugnt.
Inte nog med att jag är förkyld, jag har pajat knät ockå. Klantig som jag är, så råkade jag springa in i vårat soffbord som har väldigt spetsiga hörn. Jag fick det på sidan av knät, det blev till o med ett jack in i knät.. ahha
Jag pratade med sambon i telefon när det hände. Han undrade vad fasen det var som smällde till. Så det var ingen liten smäll.. hua Så VILA för min del