Träningsnördar - här samlas vi!
Nu får ni ta det för vad det är...
30 år, tre barn. Känner mig allt annat än snygg och vältränad.
Kan väl tillägga att jag är väldigt missnöjd med mage, rumpa o lår... Det är mina problemområden och min "akilleshäl"..
Idag är det vila Har grym träningsvärk!
I morgon ska jag ge mig på en pw/jogg på dryga femman. Jobbar hela helgen och jobbet är tungt och träning i sig.
Lyfter X antal srs-backar med kött. Backarna väger mellan 10 och 30 kg Sen så har vi ju lite annat också, släpar runt på 200-450 kg på handtrucken
Har "hört" en grej...
Om först styrketränar och sen konditionstränar i direkt anslutning så förtas hela verkan av styrkan. Alltså, styrketräningen gör ingen nytta?
Johan: Du tänker som jag där! Hela träningen kan ju liksom inte bara suddas ut, bara ta längre tid att "verka".
Försöker dock separera min träning lite och köra kondition för sig själv
Regnet öser ner, motivationen för en femma löp försvann... Bokade in mig på ett bodyattack pass i stället!
Bodyattack va konditionsträning med styrkeavsnitt. Kul, full fart och jobbigt.
Inte något man ska göra när man har det tufft med knipet dock Är nog dax att söka för det också...
70 km? Du är min idol
Löpstegsanalys klar. Har rak isättning höger och lätt pronation på vänster. Nya löpskor inhandlat!
Nästa månad tar vi lite nya träningskläder
06.30-17 va verkligen ett mördarpass!
Själv jobbar jag tvåskift och varannan helg... Det suger när man har småbarn!!!!!
Funderar på en liten kort löprunda i morgon. Har häcken full innan jobb, så vet inte om jag har tid egentligen. Men 15 min är ju bättre än inget!