Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly
    Tessou skrev 2011-10-21 15:14:53 följande:
    Beställning på vad? Kommer inte in på din sida..
    ah ok mysko, testa igen. Det är en produkt full med massor med vitaminer. och den är speciellt framställd till dom som utövar någon typ av sport.
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-10-21 15:48:04 följande:

Inköpslistan inför storshopping ikväll (suck) ser onekligen lustig ut. Några ex på vad jag skrivit:
    -grovt bröd, frukt & grönt, mjölk, ägg, grönt te, kesella, tonfisk.....

Makens bidrag:
    -Risifrutti, jordgubbssylt, strutglass, cocacola.....

Är ni lika olika i er familj?

haha ja det är vi. Sambon äter ljustbröd, dricker en del läsk och äter godis då och då.
  • Mollly
    MissKaos skrev 2011-10-21 18:39:52 följande:
    Nej, allt det där går åt!  Men vi försker äta nyttigt i veckorna och godis lördagar/fredagar typ.

Dagens pass:
    4km på bandet (löp tog ca 25min)
    lite styrka i gymmet focus ben/core -några plankor på boll rygglyft på bollsamt mage/korsrygg i maskin. Framisda/baksida lår + benpress + vader + "gång" på hälarna + "jägarvila" med boll.. Ca 45 min
    step Up 1h. Höjde upp lådan sista stunden och då hände grejjer! Fick minnsann upp pulsen

Passade på att soal med -har lite psoriasis så det är skönt nu på hösten så blommar det inte upp..

Dagens kost:
    Gröt m blåbär och mjölk + banan. Juice och ett kokt ägg

Mellis: 1 ask keso "mllanmål" och en fralla (grov blev bjudnna på jobbet ost/skinka)

Lunch: Sushi + misosoppa

Fika: en bakelse

Mellis: Ett päron + några popcorn som sonen matar mig med.

Middag ska bli potatisgratäng och en stor köttbit, grönsaker och rödvin. Sen ska vi kolla film och äta lite choklad... Gubben har ätit upp min nöt/frukt påse. Han är INTE popis just nu. Den var öppnad, men HELA? *sur* (jag har värsta Pms:en)

Och Aj, mina underarmar. Tror coremusklerna kommer svida imorgon..
    Jag säljer en kräm som ska fungera bra mot psoriasis, om du skulle vara intresserad.
  • Mollly

Här skulle det blivit pizza. Men sambon kände inte för att åka och hämta pizzan. Piss humör är jag på nu för tiden, vet ej varför. Men då sket jag i att käka pizza. Så nu kokar jag ägg och ska blanda i lite blåbär i en kesella. Det får bli min kvällsmat.

• Mollly
    MissKaos skrev 2011-10-21 19:37:17 följande:
    Nej, jag tror inte det.
    Mollly skrev 2011-10-21 19:07:26 följande:
    Här skulle det blivit pizza. Men sambon kände inte för att åka och hämta pizzan. Piss humör är jag på nu för tiden, vet ej varför. Men då sket jag i att käka pizza. Så nu kokar jag ägg och ska blanda i lite blåbär i en kesella. Det får bli min kvällsmat.
    Nyttigare... Pizza är inte ens särskilt gott.
    ja visst är det nyttigare. Men pizza är gottSkrattande Nu är jag proppmätt på ägg och kesellaSkrattande
  • Mollly

Vad äter ni som har deffat eller deffar just nu?
    Usch jag måste lägga träningen på is igen. Mitt knä blir bara värre. Jäkla skit. jag som hade ett mål att nå till nyår. Det ser ut att skita sig ordentligt. Rynkar på näsan Visst  träna kan jag ju göra iaf, men inte springa. Och det är ju det jag vill göra nu för att förbränna fett.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!