Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Det var ingen vidare natt här. Jag somnade sent och dottern var vaken 01.30-4 sen upp vid 6.30. Så idag jag allt annat än pigg. Tredje natten som är såhär nu. Så idag blir det lugnt med all träning.

• Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-19 08:35:09 följande:
    Usch, varför är hon vaken?

(Kan ha missat tidigare inlägg...)
    ja du om vi visste det. Första natten var det för att hon hade drömt något troligtvis och kunde inte somna om. Men dom senaste två nätterna har jag inte en aning om varför hon inte vill sova. Vaknar hon, så har hon svårt att somna om. Inte i vanliga fall,men nu har hon tydligen börjat få det.. suck
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-19 08:50:00 följande:
    Hur gammal är hon?

Jag har haft sådana där nätter någon gång ibland med båda barnen. Däremot brukar de vakna senare då.
    Hon är 2 år. Tyvärr sover hon inte längre på morgonen även om hon varit uppe hela nattenRynkar på näsan
  • Mollly

Här blir det heller ingen träning idag. Däremot blir det till att motionera gräsklipparen liteSkrattande Nästa träning blir  Torsdag, och då med min PT.

• Mollly

gräsklippningen räckte gott och väl som träning idag känner jag. Känns som det sliter som fasen på kroppen att anstränga sig när man är så förbannat trött.

• Mollly

åhh inatt har dottern sovit bra. Det känns så skönt, visserligen kom hon in till oss innan 5, men hon somnade om sen och sov till 7.30, då gick sambon upp med henne och jag fick sova till 9.20Skrattande

Idag blir det ingen träning tyvärr. Men ska försöka hinna med en promenad. Känner att det kryper i tränings tarmen. haha Men får hålla mig tills imon..

• Mollly

Tjosan.
    Nu är vi hemma efter semestern. Det blev inte mkt till träning under denna veckan. Gick en promenad igår. Har gjort armhävningar, situpus o plankan två ggr. Och ätit massa gott. Vilket syns på magen tycker jag usch. Har ordentlig ånget för det. Så imon blir det att köra ett rejält pass och det kommer bli mkt träning nu framöver och BARA nyttig matSkrattande

• Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-28 21:25:27 följande:
    Det är ok att göra snedsteg sålänge man hittar tillbaka sen igen Det kommer du klara Mollly Ja man är lite mör i benen nu
    ja jag hoppas verkligen jag kommer tillbaka dit jag var innan. Nu har jag 4 veckors semester, så jag har ju massor med tid att tränaSkrattande
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!