Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Anton Chigurh skrev 2012-01-01 10:52:47 följande:
    Tafatt gubbe du måtte ha, fan alltså, sånt där händer väl för helvete alla föräldrar nån gång, att ungen spyr lite.

Nä, din gubbe behöver skärpa till sig, inte var så jävla mesig att han ringer frugan för minsta lilla.
    Men du, ta och dra något gammal över dig va! Har du ens egna barn? Kan lova dig att hade det hänt mig, hade jag ringt efter min sambo. Det är inte speciellt kul när man måste byta allt i sängen, tvätta alla gossedjur och duscha en liten tös som gallskriker och spyr ännu mer.
  • Mollly
    Tullemi skrev 2012-01-01 11:09:14 följande:
    Anton: detta är en mycket bra träningstråd där alla är trevliga. Sådana kommentarer har vi lyckats slippa i denna tråd hittills. Vi pratar inte så med varandra.
    Ja riktigt störande är det. Han har väl inget bättre för sig än att klanka ner på andra. Eller är han bara avis för att han inte har något familjeliv.
  • Mollly
    MissKaos skrev 2012-01-01 11:12:39 följande:
    Kan du inte säga din åsikt i en vänlig ton? Man gör väl olika i olika familjen. Jag har itne fått uppfattningen att Molly tycker att hennes man på ngt sätt ar ohjälpsam eller utnyttjande eller ngt i den stilen? Olika fmailjer jobbar på olika vis. Min man hade kanske inte ringt hem mig, men det betyder ju inte att det är fel att göra det?
    Mollly skrev 2012-01-01 11:05:36 följande:
    Men du, ta och dra något gammal över dig va! Har du ens egna barn? Kan lova dig att hade det hänt mig, hade jag ringt efter min sambo. Det är inte speciellt kul när man måste byta allt i sängen, tvätta alla gossedjur och duscha en liten tös som gallskriker och spyr ännu mer.
    Fy! Det värsta är att man tycker så synd att det lila hjärtat

Näää... om man skulle masa sig ut i löpspåret innan det blir ännu sämmre väder?
    Ja jag ville ju åka hem för att hjälpa till. Det var ju inte så att sambon tvingade mig att komma hemSkrattande Han bad mig snällt och vänligt komma hem. Hade jag sagt att jag ville träna klart, hade jag ju kunnat göra det. Men ville som sagt hem och hjälpa till. Vet hur dottern blir när hon är sjuk. Det är bara mamma som gäller.
  • Mollly
    Emma 02 skrev 2012-01-01 14:04:45 följande:
    Gott nytt på er!
     Hakar på denna tråd, der värkar som en bra träningstråd

Jag rider, tränar styrketräning(mest hemma) och försöker även ta så många pw/joggingvändor som jag hinner.

I morgon ska jag prova Zumba för första gången, en i stallet som går på det och tyckte att jag skulle hänga på. Ska bli kul att se vad man tycker om det     

VälkommenSkrattande

Zumba är super kul. Nu har jag bara testat hemma, men iaf. Funderar på att testa på gymmet när dom ska börja med det nuSkrattande
  • Mollly
    MissKaos skrev 2012-01-02 19:11:20 följande:
    TUR man har valt en så bra drog

Imorgon funderar jag på att pröva Core Bosu på Friskis. Ngn som har testat? Bör man kör alite på

Lite småsega ben här, konstigt va? sprang sammanlagt 50km förra veckan + 1 skvistång& 1 styrkepass óch 1 spininng pulspass *känner mig galen* Och idag 13 km långsamm löpning. Latat mig dock. Är ju sjukskriven, och nu sover jag.. somnade runt 22:30 igår och sov till 11 idag!! Med en paus där sonen väckte mig vid 3 somnade snabbt om och sen när han var arg pga att han inte fick rätt kläder, eller omd et var att dom skulle på på rätt ställe. Ja ni vet, han är 3.

Nåväl, ngn som har prövat? en timme coreträning känns intensivt.. Väljer mellan det och skivstångintervall.
    Haha ja verkligenSkrattande Det blev en lång promenix med hunden iafSkrattande
  • Mollly

Denna vecka har verkligen inte varit bra. Igår gick jag visserligen 3km ute i stormen. MEn det är ju inte speciellt mkt. Jag vill så gärna ner till gymmet. Men det får allt vänta. När jag ska sova, så känns det som om jag ska hosa upp mina lungor. Så jag får nog vänta tills hostan är borta.Rynkar på näsan

• Mollly

Imon ska jag testa och köra ett pass. Ska ta det lugnt tänkte jag. Känner mig inte förkyld längre. Hostan har lugnat ner sig. Hostar bara någon enstaka gång när jag ska sova.  Så hoppas på träning imonSkrattande

• Mollly

åhh vad jag blir sugen på att träna nu när jag kollar på gladiatorerna. Ska ner och köra ett pass imon tänkte jag.

Jag vill ju bygga muskler. Som uppvärmning har jag kört ca 20 min nu. Både gång och löpning. Borde jag dra ner på det för att lägga ner mer energi på styrketräningen?

• Mollly

Idag lyckades jag få i mig gröt till frukost. Hade i hallon också, då gick det mkt enklare. så gröt och två ägg blev det till frukost.
    Till lunch blir det lax sen träning i em och kyckling till middag. Får se vad jag tar som mellisSkrattande

Något som jag kommit på är riktigt gott, är keso, vaniljpulver och någon tärnad frukt till..

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!