Träningsnördar - här samlas vi!
Nä, din gubbe behöver skärpa till sig, inte var så jävla mesig att han ringer frugan för minsta lilla.
Idag får det blir vila, känner mig lite förkyld. Hoppas på att det går över snart. Får abstinens av att inte träna.
Denna vecka har verkligen inte varit bra. Igår gick jag visserligen 3km ute i stormen. MEn det är ju inte speciellt mkt. Jag vill så gärna ner till gymmet. Men det får allt vänta. När jag ska sova, så känns det som om jag ska hosa upp mina lungor. Så jag får nog vänta tills hostan är borta.
Imon ska jag testa och köra ett pass. Ska ta det lugnt tänkte jag. Känner mig inte förkyld längre. Hostan har lugnat ner sig. Hostar bara någon enstaka gång när jag ska sova. Så hoppas på träning imon
åhh vad jag blir sugen på att träna nu när jag kollar på gladiatorerna. Ska ner och köra ett pass imon tänkte jag.
Jag vill ju bygga muskler. Som uppvärmning har jag kört ca 20 min nu. Både gång och löpning. Borde jag dra ner på det för att lägga ner mer energi på styrketräningen?
Idag lyckades jag få i mig gröt till frukost. Hade i hallon också, då gick det mkt enklare. så gröt och två ägg blev det till frukost.
Till lunch blir det lax sen träning i em och kyckling till middag. Får se vad jag tar som mellis
Något som jag kommit på är riktigt gott, är keso, vaniljpulver och någon tärnad frukt till..