Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Mitt knä (knäveck typ) gillade inte spinningen. Det gör ont! Haltar runt här nu, har sträckt ut och töjt och haft mig. Får ta det lite lugnt några dagar...

Granskad och behörig för vidare tester till polishögskolan också Måste få rejäl fart på taxbenen bara! 2 km på 10.15 min.
    Tips??
    Springer idag på ca 12 min och då i ett tempo som jag kan löpa hur långt som helst i. Satsa på 10-20-30 metoden?

• Maria1982

Padagrim: jag svullnar upp så in i vassen av kolhydrater. Ser gravid ut! Så jag undviker det så långt det går, sen slinker det ju ner iaf

• Maria1982

Jag vill spriiiiiiinga i det härliga vädret! Men nä då...
    Ska ge det ett par dar!
    Får träna mage, rygg, axlar, armar i stället

• Maria1982

Knät höll för 2 km Körde en "snabbis" på löpbandet i morse.

Nu måste (MÅSTE) jag komma igång igen med maten... Kosten är ju 70%, träning 20% och vilja/motivation 10%

• Maria1982

Träningsvärk AB!
    Löpning 2 km, axlar, armar, bröst och en pw blev fördelningen igår.
    Idag ska vi cykla

• Maria1982

Pissig motivation idag, men jag tvingade mig att springa 2 km iaf...

Råkade ställa mig på vågen i morse och det sabbade ju allt... Upp upp upp heeeela tiden.
    Sätter mig snart på svältkur fan ta mig!

• Maria1982

Mental träning... Vi har haveri på jobbet och det ställer till det rejält för mig som förman. Är helt slut i huvudet!!!

Körde styrka med maken igår, han sa att nu va det slut på smekmånaden och lastade på vikt efter vikt. Känner inget än, men jag har inte vågat känna efter riktigt
    Det va iaf inte lätt att sminka sig efter duschen armarna skakade lite

• Maria1982

Här i Linköping är vädret helt UNDERBART idag!! Det blir en lååååååång promenad sen

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!