Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly
    Tessou skrev 2012-01-22 20:19:42 följande:
    Jag med!!! Har tänkt på det jättelänge... men i min lilla stad behövs det nog ingen mer än han som är på mitt gym. Vart kan man läsa om sån information, vart det finns nå kurs eller så?

Vet att i min gamla gymnasieskola (där yngsta brorsan tar studenten till sommaren) ska de ha en sån inriktning på Barn -och Fritidsprogrammet... Åh, jag vill gå gymnasiet igen!
    jag vet inte riktigt. Det finns ju utbildningar, men dom kostar rätt mkt pengar tyvärr. Men jag ska spåna vidate på vart man kan läsa till dettaSkrattande
  • Mollly

Det blir ingen träning idag för min del idag,. HAr ingen energi alls, dottern har varit vaken större delen av natten. Plus att jag har börjat hosta mkt.Rynkar på näsan

• Mollly
    Tessou skrev 2012-01-23 17:21:49 följande:
    Krya på dig! Skippar också träningen idag eftersom jag känt lite i halsen... vill så gärna gå på Jam:en imorn!
    Jag hoppas på att bli lite piggare imon. Vill såå gärna gå på skivstångspasset.Skrattande
  • Mollly

Det blir ingen träning för mig på hela veckan. Vaknade dunder förkyld idag. Så ska vila tills måndag och hoppas på att jag mår bra då. För då ska jag träna effektivt i 8 veckor för att kunna boka upp ett nytt möte med PT:n.
    Först skulle jag haft detta möte i Januari, men pga massa saker med dottern, så gick inte det. Det nya datumet blev då 13:e Februari. Men jag känner att jag inte har lagt ner all den energi jag borde. Så vi sa att vi kör om nu. Så nu jäklarSkrattande

• Mollly

Här blir det troligen ingen träning på ett tag. Jag har åkt på en sån jäkla förkylning. Känns som jag ska hosta upp mina lungor snart. Men visst magen får väl sig lite träning när man hostar hela tiden. haha

• Mollly

åhh jag vill också träna. Men har verkligen åkt på en dunder förkylning. Hostar som en galning. Hoppas jag piggnar till i slutet av veckan, så jag kan träna lite iafSkrattande

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!