Träningsnördar - här samlas vi!
Ikväll blev det en promenad med hunden på 5.2km
Ikväll blev det en promenad med hunden på 5.2km
Fy tusan vilken träningsvärk jag har i låren sen skivstångspasset i Tisdag. Ikväll ska jag på det igen
Här har det inte tränats sen i Torsdags. Men imon är det dags igen.
Jag är grymt sugen på att plugga till PT.
Det blir ingen träning idag för min del idag,. HAr ingen energi alls, dottern har varit vaken större delen av natten. Plus att jag har börjat hosta mkt.
Inget skivstångspass för min del idag. Känner mig inte riktigt kry. Hoppas jag är piggare imon, tänkte köra ett spinningpass då.
Det blir ingen träning för mig på hela veckan. Vaknade dunder förkyld idag. Så ska vila tills måndag och hoppas på att jag mår bra då. För då ska jag träna effektivt i 8 veckor för att kunna boka upp ett nytt möte med PT:n.
Först skulle jag haft detta möte i Januari, men pga massa saker med dottern, så gick inte det. Det nya datumet blev då 13:e Februari. Men jag känner att jag inte har lagt ner all den energi jag borde. Så vi sa att vi kör om nu. Så nu jäklar
Här blir det troligen ingen träning på ett tag. Jag har åkt på en sån jäkla förkylning. Känns som jag ska hosta upp mina lungor snart. Men visst magen får väl sig lite träning när man hostar hela tiden. haha
åhh jag vill också träna. Men har verkligen åkt på en dunder förkylning. Hostar som en galning. Hoppas jag piggnar till i slutet av veckan, så jag kan träna lite iaf