Träningsnördar - här samlas vi!
Pass 120
Bestämt mig för att lära mig ryckböj (osäker på om det heter det). Körde på 40 kg, gick helt ok med tekniken. Varvade med benböj 80 och 100 kg.
Pass 120
Bestämt mig för att lära mig ryckböj (osäker på om det heter det). Körde på 40 kg, gick helt ok med tekniken. Varvade med benböj 80 och 100 kg.
Pass 122
Det går trögt nu, ungarna tar långsamt livet av oss och sambon bryter nog snart ihop. Tror det är lite Falling down varning på henne.
Om två månader är det julbord och hotellvistelse med spa dagen efter. Så en sovmorgon är inte så farligt långt borta
10 pullups
20 ttb
30 bänkpress 60 kg
30 boxjump 60 cm
20 burpees
10 powerclean 60 kg
Har ni råd att köpa tjänster som matkasse och städning är det guld värt... Samt utöka tiden för den största på förskolan. Om ni har gym med barnpassning så tycker jag tom att du ska skicka dit din tjej. Även om hon är trött och sliten så är det ju en fin mental paus att få träna lite och duscha ifred....
Annars kan ni kanske be mor eller farföräldrar att komma och hämta barnen kl 09 en lördag eller söndag så går ni och lägger er igen. Även om minstingen ammar så bör man kunna få ut i alla fall 2h med hjälp av majskrokar och lite banan....
Pass 123
Har börjat med styrkelyftarpass en kväll i veckan på boxen nu. Riktigt välbehövligt då jag behöver jobba på rörligheten och teknik. Ikväll var det ryck på schemat i en timme :)
Vi köper fönsterputsning, men hon är så jäkla petnoga med städning så vi har pratat om det men hon skulle ändå aldrig tycka att det är bra nog om någon annan gör det.
Vi har två damer som kommer varje fredag! Bästa dagen i veckan, det är sååååå skönt att komma hem till helg och rent hus!
Vi har provat många olika matkassar och nu har vi en som är 90% eko och jättebra! Väldigt bra råvaror och jag tycker det är så skönt att slippa hitta på och springa i affärer....
Fast mår man dåligt av att det är stökigt och ostädat så uteblir vilan. Hon kanske dessutom mår bra av att få städa och göra nåt själv. Vila är ju inte bara att vara still, det kan vara att få ha sin egen kropp i fred.
Har lilla börjat äta riktig mat än? Ett mer mättande mål på kvällen kan hjälpa så nattsömnen blir bättre. Min äldsta åt middag, kvällsmat och nattvälling inom loppet av ett par timmar och när han fick äta så sov han mycket bättre. Han är sån fortfarande, men äter ytterst lite på morgonen.
Hoppas det löser sig snart för er, sömnbrist är inte att leka med...även om man orkar mycket mer än man tror.