-
Det är ingen större fara vi har varit tillsammans i 11 år och ser oss som ett team och jobbar tillsammansWilowa skrev 2015-10-09 18:32:50 följande:Vad bra! Det är så otroligt slitigt att inte få sova, men kom ihåg att det är ert problem och inte er relation. Det är så otroligt lätt att tappa varandra under den perioden...säger hon som levt med samma man i över 20 år.
-
Pass 124
Front Squat
*Set 1 ? 2 reps @ 60%
*Set 2 ? 2 reps @ 65%
*Set 3 ? 2 reps @ 70%
*Set 4 ? 1 rep @ 75%
*Set 5 ? 1 rep @ 80%
Rest one minute, and then?
Every two minutes, for 6 minutes (3 sets):
Front Squat
*Set 6 ? 85% x 1 rep
*Set 7 ? 85-90% x 1 rep
*Set 8 ? 90+% x 1 rep
B.
Build to 90% of your 1-RM Clean & Jerk, and then?
Every minute, on the minute, for 6 minutes:
2-3 Clean & Jerks @ 85% of your 1-RM
C.
Every 2 minutes, for 10 minutes (5 sets) of:
Back Squat x 5 reps @ 85% of 1-RM
-
Vad brukar ni träna tillsammans och hur gamla är barnen? Syrran brukar springa och åka längd med sin äldsta, vår äldsta "sprang" sitt första barnlopp i somras. Det är väl inte direkt aktuellt att träna än på några år men sen tänker jag se till att vi tränar tillsammans, fyraåringen älskar sin familjegympaWilowa skrev 2015-10-09 22:37:14 följande:Samma för oss när vår lilla föddes, men det var tufft ändå.
fördelen med att ha äldre barn, är att man kan träna ihop med dem och de får en att åka iväg fast man inte vill. Sonen är helt inne på att träna både imorgon och på söndag. -
Pass 125
Teamwod ca 50 min.
-
Pass 126
Marklyft
3x95
3x110
2x130
1x150
1x150
Miss på 160
5x3x130
Blir en period med tunga basövningar nu, fortsätter med Crossfit-uppläget på söndagar för det är roligt. Men i vinter ska jag öka i styrka främst, sen är det ju ändå så att ingen som vill bli bra på crossfit tränar crossfit enligt den egentliga definitionen. Jag kör i stort sett mitt eget race och struntar i tjatet från andra medlemmar på boxen om att hänga med på deras upplägg och dagliga wodar.
De enda som är bättre än mig har dubbla träningsdosen (heller inga barn så de sover på nätterna), så det känns som jag har fog för mina åsikter.
-
Pass 127
benböj 115 kg i godkänt lyft, fick sedan tyvärr ont i ett knä.
Push jerk 40-50-60 kg okänt antal.
-
Pass 128
Kör en period med fokus på böj nu. 6 veckor Russian squat routine, 3 pass benböj per vecka. Kör böj varje pass, få set och reps så det går att kombinera bra. Står över marklyft helt under denna period.
92,5kgx6x2 reps
30 pullups
-
Förkyld igen, satan vad trött jag blir på detta. Försöker med gerimax nu och hoppas det ger någon bättring.
-
Skittrist verkligen men imorn ska jag köra ett pass igen, då har jag vilat sen i fredags. Trampade på som tusan hem från jobbet idag på cykeln för att testa hur det kändes och det gick bra. Hur pass hämmad blir du av bihålorna isf? Om det sitter i en hel vinter tänker jag.Wilowa skrev 2015-10-22 16:43:12 följande:Så tråkigt! Jag är inte helt hundra än, men funderar på att åka och träna ändå. Det är mina bihålor som reagerat på förkylningen och det kan sitta i hela vintern om det vill sig.
-
Har det gett några bra ökningar eller?Personlig Utveckling Nu skrev 2015-10-22 21:45:21 följande:
Ska inleda min tredje cykel av Jonnie Candito's 6 week Strength Program snart
Rekommenderar det starkt för dig som har tränat ett tag och - till stor del - vill kunna stänga av hjärnan i planeringen av hur du ska spendera din tid på gymmet.