Inlägg från: Mollly |Visa alla inlägg
  • Mollly

Träningsnördar - här samlas vi!

Idag får det bli vila från gymmet. Borde kanske träna eftersom jag har ny mätning imon. Men tog mig en promenad innan frukost på 4.5km. Känner att mina stackars benhinnor måste vila.

• Mollly

Idag blev det 90 svettiga minuter på gymmet. Först kondition och sen styrka. Plus storstädning av huset efter detta, så idag har det varit fullt uppSkrattande

• Mollly

Idag blev det ingen träning. Usch men nu kommande veckor ska jag leva på soppor känns det som. Denna helgen har varit extremt onyttigt känner jag. Så nu blir det hårdträning fram till den 16:e april. Då jag har möte med PT:n igen.

• Mollly

Hua idag har jag sån jäkla träningsvärk i skinkorna. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att få det. Idag blev det ett styrke pass för ben, vader, axlar, rygg. Imon är det vila sen är det styrka Torsdag och Fredag.

• Mollly

Om en vecka har jag ny mätning med min PT. Det ska bli spännande och se om det har blivit någon skillnad.
    Vägde mig igår, hade gått ner 1kg. Inte direkt min tanke, borde jag inte gå upp om jag får muskler. Ser ju själv att jag fått en rätt bra muskler Skrattande

Men idag har jag ätit på tok för mkt godis på jobbet.  Det får bli fettsnålt denna veckan. Mkt sallader. Vill ju ha ett bra resultat.

Vill träna så mkt det bara går denna veckan. Det får bli iaf 4 styrkepass, minst en promenad om dagen.. Nu jäklar.

• Mollly
    Linda1976 skrev 2012-04-09 19:06:44 följande:
    Du ska inte vara rädd för BRA fett! Smör, oliv/rapsolja, avocado, nötter, frön... Det är bra för dig!
    Nej nej sånt äter jagSkrattande
  • Mollly

Idag skulle jag egentligen tränat styrka, men har ingen lust alls att åka till gymmet. Så körde ett pass zumba, plus lite andra övningar här hemma. Men nu efter att jag har tränat, blev jag helt plötsligt sugen på att dra till gymmet. Men tar mig nog en promenad med hunden iställetSkrattande Imon finns det ingen undanflykt, så ska jag ner till gymmetSkrattande

• Mollly

Det lilla jag tränade här hemma igår gav resultat. Idag har jag träningsverk som tusan i benen. Men styrka få det bli på gymmet ikväll iafSkrattande

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!