Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

Thomas S Kuhn skrev 2014-01-11 21:55:25 följande:

Har kört exemplarisk kost nu ett tag och ingen direkt viktminskning. Frustrerande!

Har det något med åldern att göra? Är 27 år. Tidigare kunde jag gå ned relativt snabbt.

Jag är 32 (i maj förvisso) och sedan barnen har jag typ ingen förbränning och går aslätt upp i vikt.

Säker på att du får i dig tillräckligt av allt?
  • Maria1982
    Wilowa skrev 2014-01-11 22:05:20 följande:
    Ganska väntat tyvärr eftersom mina bihålor har krånglat ett år nu, men undantag för sommarmånaderna. Hade min första förkylning sedan det började förra helgen och det gillade inte bihålorna. Fast penicillinet har börjat hjälpa så idag känns det inte som att näsan ska sprängas i alla fall...väntar bara på att allt trevligt gojs ska komma ut. Kräks
    Jag gick till läkare efter läkare efter läkare med samma skit. Tillslut fick jag en remiss till ö.n.h och där konstaterades det att jag har rinit. Kronisk nästäppa. Den är bra och hanterbar i värme (sommar) och värdelös i kyla.

Jag har fått hyfsad bukt på min och har utskrivet dunderkortison.
  • Maria1982

Rumpa och ben fick sitt medans tvåan och trean hade brottarträning

Kommer kännas i morgon!

• Maria1982
    Eleonor86 skrev 2014-01-15 09:51:51 följande:

Sitter på motionscykeln på gymmet och fiscyklar just nu, min foglossning gjorde sig påmina och satte käppar i hjulet för mig idag. Jag hoppas innerligt att det beror på att jag varit sjuk i 2 veckor och att om jag tränar regelbundet nu så lugnar dom sig igen.

Det har varit ovanligt lugnt på gymmet trots att det är januari.. hur är det hos er?

Passen är fulla, men så är det hela tiden tycker jag. Övriga gymmet är stillsamt
  • Maria1982

Rygg och ben. Lattjade lite i benpressen och drog till med 80kg*20. Har betydligt mer att ge i benen

• Maria1982

Kostomläggning och sex pass på gymmet gör sitt Inte mkt på vågen, men jag har minskat i cm både här och där

• Maria1982
    Wilowa skrev 2014-02-23 15:58:02 följande:
    Funkar det även om det var snart tio år sedan man blev mamma senast? smile6.gif
    Funkar även på kvinnor utan barn
  • Maria1982
    MissKaos skrev 2014-03-22 14:50:12 följande:

Massa viktminskning?

Du är mkt thightare nu. Bra gjort

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Jag har gått ner 1,5 kg... Men cm har det försvunnit mer av!
  • Maria1982
    Scratchy skrev 2014-03-22 16:28:52 följande:
    Ser ut som att hållningen har blivit mycket starkare också. smile1.gif
    Jag är väl lite rakare i ryggen Lite stoltare liksom

Men jag har en bit kvar till mål
  • Maria1982
    k girl skrev 2014-03-23 13:26:29 följande:

...och förlåt bildbombningen. smile5.gif

Wow!! Heja dig Vilken resa!
  • Maria1982
    Tessou skrev 2014-03-23 12:49:39 följande:
    Vad duktigt!! Vad tränar du?
    ? ELIAS 090326 ? LINNEA 140221 ?
    Jag kör bodypump, boxning, bodycombat, spinning/cykling utomhus, löpning och ren och skär styrketräning.

Minst fem pass i veckan
  • Maria1982
    Tessou skrev 2014-03-26 07:30:04 följande:
    Som jag för ca 1 år sedan.. smile5.gif Nu är man en soffpotatis, typ... Men skyller på vår lilla nykomling - hon älskar att ligga på bröstet. Och då kan man inte göra så mycket annat än att titta på tv...  smile2.gif
    ? ELIAS 090326 ? LINNEA 140221 ?
    Med en nykomling i familjen så får man ta det lugnt
  • Maria1982

Jag satte mig själv i chock igår.... Tog fram motivationsbrallorna tog mig en titt på dem och tänkte "det här går aldrig"...

Första bilden är ca 8 veckor gammal, den andra från igår. Brallorna sitter ju inte bra än Men jag är fan en god bit på väg

• Maria1982

Vilat en hel vecka Är fortfarande inte frisk... Hostar och har ingen ork och som grädde på moset kom mensen. Man känner ju sig så smal och fin då!

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!