Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Träningsnördar - här samlas vi!

"Easy tone" skor??? Är de bara till för att gå i?
    Det är ju superduperrea på intersport nu!!

• Maria1982

En av kassabiträdena trodde att det skulle bli "vobbligt" och balansnässigt svårt att springa i sånna, men att de va bra vid just gång för de stärker upp alla småmuskler.
    Det andra biträdet vräkte lite käckt ur sig att de har bra löparskor också och sen antog hon en rödare färg i ansiktet
    Så det vart inga direkta klockrena svar

• Maria1982

Hade bestämt mig för en pw i värmen... Det var inte alls jobbig så jag fick växla upp och börja jogga Härlig känsla!!!

• Maria1982

Reebook easy tone inhandlade för 500 riksdaler Dessa fick jag icke springa i sa skokillen
    Skillnaden på mtb och easy tone är att mtb mtb jobbar med hållningen och easy tone med formning av rumpa... Så nu vet jag det

• Maria1982

Fem timmar på Kolmården med mina nya skor! Ska bli spännande om det blir nån träningsvärk eller ej. Känns liksom ingen större skillnad när man går
    Familjens minsting ligger avdeckad på allgolvet. Han tyckte att det va ett bra ställe att parkera sig på

• Maria1982

Väntar på mina provsvar... Med min tur är jag inte allergisk mot nått!
    Sitter iaf här täppt i snoken trots dubbel dos clarityn som läkaren rekomenderade...
    Jippie liksom :-/
    Ikväll blir det en pw i mina easy tone

• Maria1982

Jag vill ha vardag och ordentliga rutiner!!!!

Har åkt på världens jäkla täppa, pannknack, svid i ögon och samtidigt rinner näsan i ett. Ännu så länge inget brev i lådan från vc om mina prover... Med min vanliga tur hittar de inget!
    Vad gör man då? Vart f-n ska man vända sig för att få hjälp?

Hade ju precis kommit igång igen... Bajs är vad det är!

• Maria1982

Har en ensamvecka framför mig... Jag ska läras upp på ett nytt jobb och familjen drar till Norge
    Har lite tid att slå ihjäl och funderar på att ta mig en titt på Rusta och checka av deras träningsgrejer.. Handlar ju mest på intersport annars
    En skivstång och ett par hantlar kommer man långt med!
    Så får det bli

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!