Margaux skrev 2016-06-21 22:28:43 följande:
S å fint det blir! En spegel kanske? Eller vill du inte ha det?
Hej, nej det är nästan det jag gillar mest med Crossfit, inga speglar
Jag ska kapa till en skiva att ha framför fönstret när jag kör vändningar etc. så inte stången studsar in i rutan om jag bommar..
Margaux skrev 2016-06-21 22:33:41 följande:
Får du frugan att börja träna då Studentpappa?
Hemma hos oss är det nästan infekterat min träningsiver mot hans inte så ivriga engagemang.. Men han jobbar också mycket mer så jag fattar ju att det inte är så lätt! Jag brukar i alla fall ta baren och gå på Sats på lördag morgon så han kan gå ut och springa. Så får han en dag iaf. Så kan man ju bara hoppas att han tar sig tid till att gå och simma eller liknande i veckan. Jag har hittat balans på 4 dagar i veckan. Hinner inte mer än det just nu...
Tråkigt att inte kunna komma hem och berätta om framgångar etc för han blir nästan bara sur. Funderar på att anmäla oss till ett lopp trots att jag inte är så intresserad av löpning men för att göra något tillsammans. 10 km orkar jag väl i alla fall...
Nej det tror jag inte, jag har inga förhoppningar att hon ska träna kvar. Det var liksom många år och lika många försök sedan jag slutade ha det, eller nu ljuger jag lite. Hon gick en Yogakurs i våras och ska gå igen i höst så det kanske hon fortsätter med. Så vill hon köra egna yogapass passar ju det kalas, jag är mer inriktad på att prägla barnen nu så att det blir självklart med träning för dem under uppväxten.
Hon påstår att hon vill gå på spinning men jag förstår liksom inte vad som hindrar henne..