Träningsnördar - här samlas vi!
Jag har precis kommit hem från träningen. RIKTIGT gött att träna. se så iväg med dig nu
När jag började köra på detta styrkepass och körde bänkpress, så låg jag på en bänk och hade fria vikter och lyfte. Men nu när jag kom upp i lite för mkt vikter, så kändes det inte alls säkert. Med tanke på att jag var tvungen att lägga ner stången på magen när jag var klar. 20kg på magen var lite segt. Så jag flyttade mig till en annan bänk där stången ligger i små hakar eller vad man ska säga. Där får man ju lyfta på så mkt vikt man vill ha, men stången i sig väger ju en del. Men hur mkt? Det har inte varit någon på gymmet när jag varit där, så har inte kunnat fråga någon. Finns det någon standard mått på dessa stångar? hmm föresten, heter det stångar? haha
Idag har jag verkligen ingen motivation att träna. Känner inte alls för det. Så tror det får bli en vilo dag..suck
Det blev 5km promenad med hunden istället för träning idag
Här har vi städat hela jäkla dagen. Vi har fått in massor med mjölbaggar, så vi var tvugna att städa över allt nu och fixa inför saneringen som ska ske på Fredag. Suck..
Jag ska snart dra iväg och träna, vilket känns behövligt. Idag blir det benen som ska få känna på det.