• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos

På väg på mammacore. Fick magåkomma i tiskv spydde mådde kattskit även igår. Återstår att se hur detta går. Evt får Elsa amma o ny blöja etc.. fint väder! Sol vindstilla 4+ kunde valt en promenad *smart*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Wilowa

Hemma efter några riktigt fina skiddagar i Sälen! Ja dimman låg tät, men skidåkningen var underbar! Kan dock erkänna att jag saknar solen nu och är inte alls glad över att det eviga snöandet och dimman följde med oss hem.
    Av 18 dagar i fjällen den här vintern så har två dagar varit klara och en av dem var det storm. Det märks även på snödjupet, det är otroligt mycket snö där uppe! Pratade med flera om det och ingen visste när det senast var så mycket snö.

• JTo

Hoppar med här jag också!

Jag tränar tapout xt  nu (kolla youtube) svinkul, försöker köra 4-5 dagar i veckan och tänkte komma igång och springa nu också när det har börjat bli lite varmare, känner bara att jag har en förkylning på gång så jag ska ta det lugnt någon dag nu.
    Jag åker även längdskidor då och då men någon diet följer jag inte, förutom att jag försöker att inte äta så mycket chips och godis mitt i veckorna

Mitt mål just nu är att ta mig igenom toughest i umeå 17 maj, men man får väl se hur det går!

• cosinus

Tycker den tävlingen låter superkul och är också sugen men bor 30 mil ifrån så jag vet inte om det passar. Men avis på dig som ska köra!

• MissKaos

Promenerat och kört plankan. 45min och trekorta 15min. Samt plankan 3x1min raka och sidan.

Igår olgas pass. Börjat på pass två. Känns idag.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • JTo
    cosinus skrev 2014-03-04 13:49:28 följande:
    Tycker den tävlingen låter superkul och är också sugen men bor 30 mil ifrån så jag vet inte om det passar. Men avis på dig som ska köra!
    Gissar att du pratade med mig, jag bor 29 mil bort så.. men då åker jag med en kompis och vi har (som det ser ut nu) en lägenhet att låna över helgen!
  • MissKaos

Mammacore idag.

Man får ha bebis i gymmet vissa tider! Hurra! Imorgon ska jag åka in och cykla

• MissKaos

45min spinningcykel o sen plankor och duch. Nu lunch. Bebisen sover o sover.

• MissKaos

Så. 1h powerwalk m vagn

Och!! Sprungit ca 2km. Sen plankor.

Inga problem orka fåse hur kroppen reagerar på det

Elsa fyllde 11v igår..

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!