Kan inte gå ned i vikt efter förlossningen!!!HJÄLP!:(
När jag var gravid så åt jag onyttigheter precis varenda dag, det gick inte att stoppa mig! Så då gick jag såklart upp i vikt utöver bebisen. Vägde runt 54-56kg (Och jag älskade min kropp mer än jag någonsin gjort då!) innan grav. Och i slutet vägde jag över 80 kg! Jag gick alltså upp en massa. Så föddes våran älskade dotter och jag gick snabbt ned ca. 15 kg dom första dagarna. Men sen sa det stopp. Nu väger jag 64-66 (Olika varje dag) Och kan inte ens gå ned ett enda förbannat kilo!:( Varför går det inte? Jag tränar, jag gör plakan, knäböjn, armhävningar varje dag och går minst 30 minuter om dagen i rask takt, ibland joggar jag en sväng med hunden på kvällen. Jag äter också lchf-kost. Varför går jag inte ned i vikt? Någon som vet, eller varit med om samma? Jag mår FRUKTANSVÄRT DÅLIGT över min kropp som nu bara består utav en massa fett och inget är fast på min kropp längre, allt bara hänger:( Jag gråter varje dag, varje gång jag ser mig i spegeln. Jag ammar inte heller, har det någon betydelse till att jag inte går ned i vikt? Jag vill bara veta varför jag inte kan gå ned i vikt och om jag någonsin kommer kunna gå ned till mina 55 kg igen. Mår så pass dåligt att jag faktiskt vägrar träffa vänner. Det är inte min kropp. Hoppas någon har svar.