Vad heter din kanin?( Hona)
Vill ha massa förslag på namn till min hona. vad heter era?
Vill ha massa förslag på namn till min hona. vad heter era?
Molly heter våran hona, när jag var liten hade vi två honor som hette Mimmi och Mumsan.
Elsa! Gick igenom almanackan... Hennes två företrädare hette Astrid och Sally. Kändes som om namnen låg i samma tidsepok ungefär.
Hade två kaniner när jag var yngre och honan hette Ida.
Kaninhonor jag haft:
Tindra, Lady, Madicken, Mysan, Saga, Lillan, Flickan, Sotelina, Snuttan, Snövit.
Törnrosa. Hon är en blåögd hermelin och det är givetvis dottern som döpt henne
Hennes uppfödningsnamn är hästängens aftonstjärna, men jag har döpt henne till Nemi för hon är kolsvart och är en väldigt tuff och orädd kanin =P
min första hette Doris. nu heter min lejonhona Berit ;) o hennes pojkvän heter Bosse
Min första kanin som var en hona hette Sessan :)
Min kanin hona jag hade när jag var liten hette Helmer. Superfin var hon! Helvit utom runt ena ögat där hon var svart (som markerat öga med eyeliner) och en liten prick under det ögat. Jättefina blåa ögon hade hon :)
Bonnie hette min kanin. Nu har jag en hamster som heter Samsa.
Min familjs kanin heter Kajsa! Världens goaste och hon gillar att retas med vår katt
Våfflan döpte jag vår kaninhona till - men ed i hennes härstammningsbevis heter hon Tängstagårdens Bellona!
Alice
De honor jag har haft genom åren (jag har haft kanin i nästan 20 år) har hetat Miranda, Smulan, Sotis, Ronja och Mandarina.
Tekla, Emmy & Kola.
Min kanin heter Mimmi..
Mina kaninhonor har hetat Ofelia och Esmeralda.
Chai