Inlägg från: LillaÄlskadePyret
|
-
-
Hoppaspåfler skrev 2011-09-26 13:58:54 följande:Det är precis det jag inte gör trotts att jag nu ligger på Bim+6.. men tycker det är konstigt med cb´s test nu för tiden. det skall ju inte kunna bli blått överhuvudtaget om man inte har hormonerna.
Jag håller med. Jag hade fått höra att "ett plus är alltid ett plus" först men det är det inte tyvärr, har själv fått såna spökstreck och sett massor av människor som fått likadant, borde inte kunna bli så tycker man, tråkigt att det är så dålig kvalité på dem... -
Envira skrev 2011-10-17 15:12:30 följande:det sprutar inte..
Men när jag trycker jättelätt på bröstet så rinner det till och kommer ut vit vätska, ser ut ungefär exakt som färgen på lättmjölk haha :p
Det är precis som någon här ovan skrev, att det kan man ha oavsett graviditet eller ej. Det är tyvärr inte ett tecken på graviditet, även om det känns logiskt att tro det.
När jag trodde att jag var gravid i våras så klämde jag också på brösten lite lätt och ut kom mjölk. Jag blev superförvånad då jag slutade amma sonen ett halvår tidigare. Trodde då att det var ett grav.tecken och läste då på och förstod att det inte var så. (och jag var heller inte gravid då)
Men jag förstår att du undrar!!