Inlägg från: Anonym (38nr2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (38nr2)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej,
    Hade ägglossning den 16:e september (verifierat med ÄL-stickor). Testade nu igår på ÄL+11 och BIM -5 och fick då detta resultat. Det är graviditetskollens egna tester som inte är såna tidiga.

Jag tycker mig se ett litet mycket tunt streck, men kan vara en skugga kanske?

Glad i hågen att det kanske var ett tunt streck igår testade jag imorse med morgonurin med samma tester. Men här ser jag inte ett skvatt. (alltså ÄL+12 och BIM-4).

Jag har så mycket symptom från cirka onsdags: illamående, ingen matlust, mycket yr, blödande tandkött, "prickar" på bröstvårtorna samt att bröstvårtorna blivit mer lila. Har lätt molvärk sedan i tisdags-onsdags men inte som mensvärk, mer som att det drar i livmodern.

Är det möjligt att jag fortfarande kan vara gravid trots dessa konstiga tester? Är beredd att äta upp min handväska om jag inte är gravid trots dessa starka symptom.

Tacksam för alla synpunkter!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester