• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej kan någon hjälpa min kompis. Hon gjorde gravtest fyra dAgar inna sin mens d visade negativt. Är d för tidigt eller är d helt kört ?
    Idag två dagar innan gjorde hon ett äggtest och dem är nästan lika starka vad menas med d? Att mens är på gång? Tror ni att hon kan göra ett gravtest idag. Eller ska hon lita på d hon gjorde för två dagar sen? Hon har bim om två dagar. Någon som kan svara ?

• beijer

Ingen som vill hjälpa mig med mina frågor som min tjeje kompis undrar ?

• beijer

Hej igen tjejer. Nu kommer jag med mina frågor igen. Fast d kanske ingen kan svar på. Men jag testar. Jag plusade juh förra veckan. D är så här att jag har ont längst ner i ryggen i svanken. Typ mensliknaden värk sitter i ovesätt om jag sitter står eller ligger. Är lite bättre när man ligger. Men d kommer på kvällen em. Är detta något jag behöver vara orolig för ? Kan d vara kanske något missfall på gång ? Har aldrig haft så med mina andra tre graviditeter
    Förstår om ingen kan svara mig.

• beijer

Jackyjacky tack för svaret. Aa för jag tänker om d är missfall på gång borde inte smärtan bli starkare och sen öka ? För hela fm dagen har jag inte kännt något. D komm för typ en timme sen. Men d sitter juh i hela tiden. Men kan juh ändå röra på mig. Gör juh inte sånt att jag gråter eller något sånt. Hade som sagt så igår kväll oxå när jag gick la mig igår typ vid tolv då hade d nästan släppt. Kanske är för rörlig eller för sittandes ?
    Men när du har ont sitter d i eller släpper d ?

• beijer

Missm ser på alla tre :))

Mallann ser på ditt med :)

Åh tack ni som har tagit tid och svarat mig om min värk. Har som sagt aldrig haft så här med mina andra tre. Kanske mot slutet men inte så här tidigt och så här hela tiden.
    Så svårt att inte bli orolig. Men ska släppa d. Ska till min bm den 25 då hon ville träffa mig då jag har lite grejer att gå igenom. Tror ni att man kan be dem göra ett vul på en ? Eller d är kanske för tidigt ?

• beijer

Mum2girls jag ser sträck på dit :) så du ska nog hålla dej ifrån drinkarna :))

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester