• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2011-11-28 20:44:43 följande:

Hm jag ansluter mig till tråden igen  då jag förra veckan fick mitt tredje missfall för i år,,,

denna gången i v 7+3 har precis slutat blöda och undrar nu så klart när kroppen ska bli normal igen hoppas på snabbt.. tänkte jag ska testa med äl test om va 10 dagar och se om jag får äk som  jag brukar få ca 14 dagar efter mens om kroppen är så snäll mot mig =) Tycker jag förtjänar det,,

Men nej vad tråkigt TimRasmus, beklagar! Jag har haft 2 mf i år i v9 o v5, tycker själv det jobbigaste är att det tar så lååång tid när man får börja om igen. Men det är bara nya tag, jag hejjar på dig! :)
  • MissMollis

Här är tidig mens på entré men känns helt ok faktiskt förra månaden var jag helt knäckt när den kom men nu ok.. Ska se om jag ska hitta på ngt roligt o trycka i mig fram t nästa ÄL, typ apriforce el grapefruktjuice (lästa om det i nån tråd fniss)... Någon annan idé på nåt fertilitetshöjande tjofräs?

• MissMollis

Pumann de gånger ja vart gravid har alla mina vanliga PMS symtom varit som bortblåsta o jag har just inte känt nåt. så för mig hade d vart ett bra tecken :)

• MissMollis
    Kickioh skrev 2011-12-02 07:07:38 följande:
    God morgon brudar! Här kommer morgonens test :)
    För första gången så kom det fram ett svagt streck på en gång istället för att jag behövde stå och vrida och vända efter att tiden gått ut!

Vad tror ni? Törs jag börja fira snart?? :)

Go morron! :)
    Såg inget först när jag tittade på mobilen men nu på datorn -så ser jag! Grattis!! :D
  • MissMollis
    Kickioh skrev 2011-12-02 09:36:18 följande:
    Tack! Mitt första Grattis Skrattande Känns galet overkligt :)

Ja häftigt!! Härlig helgpresent! :D
  • MissMollis
    BebisVagga skrev 2011-12-05 08:30:06 följande:
    japp.. helt vitt...

o för mej var faktiskt det från igår +.. så fattar faktiskt ingenting...
    det VAR rosa.. varken vitt eller grått...

eller inbillar jag mej?!?!?!?!?!?!

Inte för o va neggo nu men tycker nog att det ser ut som rosa i kanten på testremsan (har fått liknande men då lite tunnare streck i kanten) för tycker inte det e helt rätt placerat, men jag hoppas jag har fel.. Det kan ju å andra sidan hinna ändra sig oxå du har väl ett par dgr t bim. Håller tummarna! Glad
  • MissMollis
    BebisVagga skrev 2011-12-05 08:39:55 följande:
    HÄR har ni dagens test.. för mej NEGATIVT...

Det där strecket såg mer "rätt" ut men som du själv skriver svårt o avgöra färg.. Jag forts hoppas.
  • MissMollis
    JennyOhlsson skrev 2011-12-07 08:29:37 följande:
    nu blir det inte mer testande för min del..
    FATTAR DET NU!!!! JAG ÄR MED BARN!!!

Dagens test

Ååå grattis!! {#emotions_dlg.flower}
  • MissMollis
    Niins skrev 2011-12-08 07:11:36 följande:
    Testade nu på morgonen igen, tycker det är lite starkare!! Är på antagligen på ÄL+14 idag!
    Blir till att köpa ett digitalt till i morgon bitti!

Ser ju knanon ut det där, grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester