• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:48:01 följande:
    tog ju så klart ett test i dag med.. inte morgonurin dock men väl hållt mig i 4 timmar... druckit ett glas juice och en varm choklad under tiden..inte ultimat så här tidigt i ruvningen.. men ..alltså...slå mig hårt nu men syns det inte nåt litet.. jag har INTE mixat något med fotona..förutom det första som jag mörkat ner för blixten reflekterade så i plasten..sista bilden är isärplockat för då syntes det bra utan reflexer i plasten... -eller...inte BRA men lite tydligare.

Blir ju lite så där att jag tänker på att det kan vara spår efter sprutan...eller en spökis för jag är ju lite neggo..är ju bara på ruvardag 6 så visst...fixa o mixtra gärna om ni vill jag vågade inte

Har trixat lite fram o tbx. Får dock inte till någon bättre bild än de du lagt upp. Men det är ju absolut streck på testen. Ingen tvekan om den saken. :P Vad dom betyder får vi ju fortsätta att tolka. :D
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 11:33:24 följande:
    pratat med en jätte gullig BM nu och hon sa att
    jag skulle glädjas åt strecken.
    eftersom alla tester visar positivt så finns där ju något...
    ska på sånt där hälsosamtal nästa vecka och sen inskrivning
    i slutet på januari

oron släpper lite nu efter samtalet så jag kan nog börja glädjas lite ändå
    Härligt!! :)
  • Squeezy
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 14:45:30 följande:
    vad tror ni ?

svagt

Syns ju mycket bättre än de där känsliga testerna. :)
  • Squeezy
    splink skrev 2011-12-07 09:09:26 följande:
    Jaha? Konstigt. Jag gjorde precis som jag gjort med alla andra hundratals test jag gjort Obestämd
    Mina ser ut så strax innan min mens kommer. Alltså ett par timmar innan.
  • Squeezy
    BebisVagga skrev 2011-12-07 07:04:25 följande:
    inte ett dugg gravid..
    Men vafanken... Kanske inte tillräckligt med hcg bara?
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-07 10:22:11 följande:
    urk fick en lätt släng av illamående och ont i magen =( tror det är mensen !!! gaaahhhhh
    Nej säg inte så. ;/ Det var på fredag du väntade din mens va? Jag har på lördag eller söndag. Och jag känner absolut inget. Brukar iofs inte känna något alls innan mens. Så tyvärr är det väl ett dåligt tecken.

Hoppas att ditt illamående är en positiv sak! :)
  • Squeezy
    Skatan02 skrev 2011-12-07 10:32:56 följande:
    HJälp, vad tror ni om testet ovan ?
    Ptja, vad tror du själv? :) Ser absolut positivt ut!  Vågar säga grattis faktiskt. :D
  • Squeezy
    Skatan02 skrev 2011-12-07 10:39:21 följande:
    Tack :) hoppas det är sant o håller i sig! Detta är första testet efter mf o ÄL!
    Kommer säkert att bli skitbra! :) När har/hade du bim?
  • Squeezy

Lundez: är deras tester slut? Beställde igår och fick inga idag. Vet du när dom kommer in? Vart hittar man den infon?

• Squeezy

Carmat: när fick du dom då? Behövde du höra av dig? Vet du när testerna inkommer igen? Står ju nada på sidan...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester