• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Deviant skrev 2017-08-31 23:20:36 följande:

Är det en illusion eller är det någon annan som ser ett streck?! ????????

Ser.
  • lilaemma
    Njcm skrev 2017-09-15 15:13:58 följande:

Grattis till er som plussat !

Någon som ser något ?

Tycker mig se ett till sträck, men kan inte avgöra färg...
  • lilaemma

Tog ett ältest i väldigt utspädd urin. Tror jag har äl nu. Testet är inte positivt men ganska starkt. Av någon anledning (att jag är testoman) provade jag ett extra känsligt gravtest också. Ser ett svagt streck på det också, men kan inte vara gravid eftersom jag inte haft äl ännu - kan det fortfarande vara yttepytte hormoner kvar efter mf för ca 2 månader och 2 menser sedan? Testade nästan negativt innan mens 2 och den var väldigt klumpig...

• lilaemma
    Mammannn skrev 2017-09-17 03:43:17 följande:

Åh jag är helt skakig! Jag har testat bim -7 och bim -6 helt blankt på x antal test från gravidkollen. Nu var jag tvungen att gå upp och kissa och tänkte- äh jag testar med cb (bim -5) och fick detta...... herregud!! Hur ska man somna om nu!!!!!

Grattis! :)
  • lilaemma

Vet inte exakt vilken dag jag är på, men gissar ca äl+6 men kan vara bara äl +4 eller äl +8... Detta är extra känsliga test tagna de senaste dagarn. Inget på morgonurin. Tycker att jag anar ett ytterst svagt andra streck och att det är lite starkare på nattens test än på de tidigare - men syns det något på bilden?

Är ju alltid svårare att få med på bild...

• lilaemma

Äsch, som alltid - syns bättre på orginalet än när man laddat upp... Väntar och ser.. ;)

• lilaemma

Spammar lite till ;) om jag håller upp det senaste mot lampan så syns det tydligt (vid genomlysning) men inte på de gamla.. Tar det som ett positivt tecken, även om testet inte räknas som positivt... Än ;)

• lilaemma
    Anyniel skrev 2017-09-21 09:53:09 följande:

Hej! Hoppas någon kan hjälpa mig lite..

Skulle fått min mens runt förra tisdagen/onsdagen (Alltså 7-8 dagar sen)

Men den har uteblivit (till min stora glädje..)

Vi var utomlands förra veckan men kunde inte hålla oss, så vi köpte grav test under söndagen för att testa.. Första testet var ett svagt, svagt streck.. Knappt synbart. (Okänt spanskt märke..)

Andra testet var CB, också extremt svagt streck - jag tyckte mig se det, maken hävdar det är negativt.

Kom hem till Sverige och har testat med gravititetskollens stickor samt Lloyds apoteks.. Och de svaga strecken samt "negativa" strecken har fortsatt, ingen ökning i styrka alls. :(  Nu börjar jag nojja att jag "ser fel" på de jag tidigare tyckt varit positiva - så hjälp mig tyda dessa snälla! (Har höjt kontrasten något på bilderna för att man ska kunna se bättre..)

Okänt spanskt märke:

Lloyds "testa tidigt" (togs igår Onsdag)

Lloyds "testa tidigt" (togs idag Tors):

Tycker tyvärr det ser ut att bli svagare... Om det inte blir starkare snart är det tyvärr troligtvis mf. Är alla tagna med morgonurin? Annars kan det ju också vara att urinen är utspädd och att du hade senare äk än vad du brukar...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester