Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag hade ju bim tors-lörd. Än har ingen mens kommit. Testade senast igår, digitalt som va neg.
Mensen kommer säkert nu i natt! Bläää
GRATTIS till alla fina plus!
Är såå sugen på att börja testa själv, men väntar nog någon dag till.. :)
Om jag räknar på 32 dagars cykel vilket jag haft sedan MAt så hade jag ÄL 19e och är då på ÄL +3 (?) Tror dock jag hade ÄL tidigare denna månad, kändes som de, jag hoppas så hemskt mkt på denna månad.. Känns som hoppet börjar rinna av mig rejält emellan åt :( Vi har nu försökt sedan Augusti -11 och jag tänker såå mkt på vårat MA. Försöker att inte göra det men det går inte .. Och nu när julen närmar sig med stormsteg så blir det bara jobbigare och jobbigare, vi hade ju BF 24e December. Känner sådan "press" över att plussa innan de.. Ursäkta mitt lilla OT inlägg men det är så otroligt skönt att skriva av sig till er. Så fina människor, så fin stämning här inne
Ännu en gång grattis till alla fina plus :) Blir såå glad för eran skull!
Jessie13: GRATTIS :D
Mikkan: Jag ser på ditt doc morris :D Kan även skymta på CB :) Hoppas det blir starkare.
Åhh så sugen jag är på att testa. Har massa symptom men som säkert bara är inbillning ;) ÄL+ 4-8 Vet inte riktigt :P Väntar på tester från TL.. Ska maila dom idag! Har gått över en vecka sedan jag fick "dina tester är skickade" mailet. Som för de flesta här alltså ;D
Hittade en väldigt intressant artikel om forskning då ägget fäster.. Där framgårdet att kroppen börjar producera HCG redan när ägget är befruktat och delat sig någon gång, för att meddela kroppen om sin ankomst och förbereda för inplantationen.. Det tkr jag låter väldigt rimligt! Läs artikeln, intressant läsning och man förstår vrf det inte är det lättaste att bli gravid ;D Kan ju också vara en förklaring till varför vissa kan känna så starka symptom så snabbt efter ÄL, de som är hormonkänsliga. Trevlig läs stund ;D
http://fof.se/tidning/2007/5/har-faster-agget