• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ljushuvudet skrev 2011-11-05 17:57:55 följande:
    Slemtorsk test

Hårdredigerade ditt test Slemtorsk och satt ut en pil där jag fick fram ett eventuellt svagt svagt streck. Ser du ngt irl?
    jag ser dcok ett vit streck INNAN pilen om man går från kontrollstrecket, men där pilen är ser jag ingenting
  • BebisVagga
    Ljushuvudet skrev 2011-11-05 19:00:55 följande:
    Nej, de har en känslighet på 25
    okej.. var nån annan i denna tråden fär typ 3 veckor sedan som sa 50...
    så alla tror vist olika..
    man borde kolla upp det där kanske så man vet
  • BebisVagga
    Ljushuvudet skrev 2011-11-05 19:07:01 följande:
    Här Bebisvagga:

Citerat från testinstruktionerna under Frågor och svar.

1. Hur fungerar Clearblue Digitalt Graviditetstest?
    När du är gravid producerar din kropp graviditetshormonet hCG. Mängden hCG i din kropp ökar i det tidiga skedet av graviditeten. Clearblue kan detektera mycket små mängder av detta hormon i din urin. (Testets känslighet är 25 mlU/ml).  Clearblue Veckoindikator gör en uppskattning av när befruktning skedde baserat på hCG-nivån i din urin.
    ja då var det problemet löst hihih
  • BebisVagga
    Ljushuvudet skrev 2011-11-05 19:14:50 följande:
    Ja, blev väldigt förvånad själv över det Fast jag tror att man ska vänta med det digitala tills man får starkare streck ändå för jag har sett i vissa trådar de som fått två streck på stickan men Inte gravid på det digitala och sen testat igen nga dagar senare och då fått Gravid Det är ju en himlarns djungel..haha
    ja det digitala kommer jag inte ta förrens nån vecka effer + så man kan se veckan lite
  • BebisVagga

fy fan vad jag blöder.. bara forsar av mej.. har aldrig haft såhär kraftiga blödningar förut.
    illamående o ont i huvudet till tusen..

då jag tydligen inte gjorde några + heller på testerna kan det inte vara missfall heller fast mensen kom 2 dagar för tidigt..

kan hela menstationen ändras såhär flera månader efter missfallet?

• BebisVagga

6 dgar kvar till ÄL..

men denna gången ska jag inte testa mej så jävla många ggr...

• BebisVagga
    Didajdidajda skrev 2011-11-15 02:47:25 följande:
    nja 50 någonting.
    jag hade nog kollat upp det där..
  • BebisVagga
    sweasmamma skrev 2011-11-15 11:44:28 följande:
    det är ju så svårt att lå¨ta bli =)
    nej jag ska ge fan i att köpa några hehehe
  • BebisVagga

Nu har jag beställt 10 nya test...

Har BIM den 5e dec.. Tänkte ta ett test den 3-4

• BebisVagga

jag la upp en tråd ang + av coca cola... denna tjej provade med fanta exotisk..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester