• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-12-08 06:06:30 följande:
    där kom mensen....
    Men nej... Dina tester syntes ju faktiskt något på. ;( Nya tag!
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-08 07:43:30 följande:
    mensen kom en dag för tidigt !!! typ aldrig hänt . pallar nog inte mer,blir ev en paus nu 
    :/ Så tråkigt. Men det där din bm sa om att inte bestämma att NU ska vi bli gravida kan nog vara ett bra tips. Hur länge var det ni hade försökt?
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-08 08:31:22 följande:
    detta va försök nr 5 !! fyyy va ledsen man blir,och min mens är ALDRIG tidig eller sen,den kommer som en klocka  på em dag 24!!

ja jo,nya tag..igen  
    Jag vet precis hur det är... Och den där förbaskade besvikelsen varje månad. Förstår dig precis. Det kommer att bli ett fint plus tillslut! Det är bara en pissig väg dit. Kram.
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 10:22:28 följande:
    Dagens test... var tvungen att ploka i sär det eftersom mitt fingeravtryck på plastrutan inte gick att ta bort... man blir lite irriterad på konstruktionen faktiskt..

Men hur som... ruvardag 8 (testdag är 15 eg och tidigast är 12 enligt andra ivf-are)

den sista är mixtrad med..som synes

inte morgonurin men hållt mig i 5 timmar iaf... och bara druckit två små glas juice tidigt i morse.. vid 5.30
    På det översta ser man något svaaagt. På det mittersta ser jag inget. ;( Och på det sista ser jag en svag kant. Mycket svårt att avgöra tyvärr.
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 10:28:28 följande:
    Det är ju samma test så det bevisar ju att det handlar om hur man håller kameran, om man har blixt eller ej osv... men det är tid kvar så jag är lugn och realistisk...
    Precis. Har oxå märkt det där. Beroende på ljus och vinkel.
  • Squeezy
    alexander2011 skrev 2011-12-08 10:38:09 följande:
    fick ett brev från testlagret  med beställningen där det stog att stickorna kommer in på lagret på onsdag o under väntetiden fick jag med de extra kasetterna
    Okej, mailade dom och dom sa att dom skickat testerna. Dubbelkollade adressen. Dock skrev dom att jag skulle avvakta tills imorgon, så får väl bita på naglarna och gå som på nålar tills dess då. :P
  • Squeezy

Blä, mensen kom nu efter jag varit ute och sprungit. Lördag/söndag skulle den kommit egentligen. Men men. Lugnt med testande nu ett tag iaf.

• Squeezy
    lilaemma skrev 2011-12-09 13:51:33 följande:
    Håller på att bli knäpp! Beställde tester för en vecka sedan och de har fortfarande inte kommit... :(

Abstinensen sätter in. Och inbillningsillamåendet också!
    Jag beställde i tisdags. I torsdags mailade dom mig och sa att endel beställningar kommit bort med posten, och det var många som inte fått sina tester. Dock fick man maila dom igår om man ville ha ersättningstester innan helgen. Jag gjorde det + beställde nya för att se om dom kom idag. Ersättningstesten kom, men inte dom jag beställde igår. Så något strul har dom nog på sitt lager. Ersättningstesterna var 2st teststickor...
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-15 12:03:47 följande:
    ja .. det blir lång väntan.. april typ....Men det är ju inte mycket att göra åt.
    Usch så tråkigt. Envisa graviditeter.. Men det kommer att gå bra tillslut. Det är inte sååå länge tills april. Tiden går ganska snabbt. Håller tummarna för att det tar sig för er innan.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester