Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lite starkare idag och tempen lite lite högre... Hoppas lite..
Lite starkare idag och tempen lite lite högre... Hoppas lite..
Det där skulle jag tolka som plus! Grattis! :) Hur många dagar efter ÄL? Några symtom?
Jätte tydligt plus tycker jag! Grattis!
Ser positivt ut, grattis!
Jag hoppas du ej råkar ut för missfall igen. Ser ut som en mycket fin ökning. Testlagret ska väl vara ok? Eller fortsätt med dom du har? När jag ville sw stegringen hade jag rfsu 8 pack och det räckte för mig. Lycka till nu! Hur är det föresten med tre barn? Vi försöker ju med en tre nu :)
Å vad härligt det låter. Har du långt mellan barnen? Många tycker det verkar så jobbigt med tre.. men jag hoppas vi får nära i ålder med 2:an, men självklart är ju ingenting när det gäller att bli gravid :/
Hej!
Är en av dom som läser men som inte skriver så mycket. :)
Har försökt i några månader. Hade sex 6 dagar innan ägglossning, blev sen sjuk och fick äta antibiotika. Blev inget mer sex. Har inte tänkt eller hoppats på att vara gravid denna gång, inte heller läst något på FL. Har lixom känts kört!
Har lite ömma bröst men inte mer än vanligt. Så tog jag detta test ikväll bim-2 bara för andan föll på.
Va faan! 2 streck direkt! Är det ens möjligt?
Billiga tester - kan dom luras?
Och såklart hade jag bara ett CB early hemma.. svor att jag aldrig skulle ta ett sånt till.. haha! Men kliar det i fingrarna så gör det!
Kan jag vara gravid? Höll mig i 2 h... och BIM i helgen. Men vad tror ni? Känns bara för tydligt för att var spök men känns ju inte som nått FÖR tydligt för att vara spök på early. Hoppas sååå mycket!!!
Jag har nu testat: segast är definitivt graviditetskollen.
vilket märke e de på de testet som visar starkast?
Usch va svårt.
Jag känner mig väldigt skengravid.
Ammar min 3 månaders och mår illa och allmänt trött har börjat ömma i brösten.
Detta är clearblue vecko indikator och när jag skulle ta ut batteriet så föll detta ut har inte hållt mig länge så är kanske inte bästa testet för att se men fick icke gravid vet att det ska bli 3 sträck men hur läses den av ?
Hej allihopa, jag har pcos och har aldrig blivit gravid utan Letrozol/pergotime. Jag har inte ätit några hormoner sen Augusti för att ville ta ett paus efter 3 missfall i rad. Skulle börja med provera tabletter idag för att kicka igång mensen, då tog jag ett grav. test för säkerhets skull och kan ana mig något svagt där. Skulle ni kunna svara om ni också ser något ?